به گزارش برنا، میثم مجیدی در مورد شرایط آلومینیوم اراک گفت: بعد از بازی با مس رفسنجان آقای منصوریان چند روزی ما را تعطیل کرد ولی بعد تمرینات استارت خورد و ۴ روز در اردو بودیم. انشاالله بتوانیم فولاد را شکست دهیم.

او در مورد دیدار با فولاد خوزستان ادامه داد: فولاد چند سال است که مدعی محسوب می‌شود و تیم ما هم با آمدن آقای منصوریان شکل جدیدی به خودش گرفته و تمرینات خیلی خوبی برگزار کردیم. ما همیشه ثابت کردیم جلوی تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم مقابل فولاد هم بهترین نمایش مان را ارائه دهیم و بتوانیم در اراک سه امتیاز را بگیریم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

مدافع سبزپوشان اراک در مورد علت فراز و نشیب آلومینیوم گفت: حواشی زیادی سراغ تیم ما آمد و این موضوع روی تمرکز بازیکنان مان اثر گذاشت و تمرکزی که باید را نداشتند ولی با تدابیر مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه و آقای منصوریان شرایط تیم خیلی بهتر شد و دوباره به روال قبل برگشتیم چون داخل تیممان بازیکنان با انگیزه زیادی داریم و به نظر من در سال های آینده اسامی این بازیکنان در ایران شناخته می شود. 

وی در مورد عملکرد آلومینیوم در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: نظر آقای منصوریان بود که یکسری جدا و یکسری هم اضافه شوند. خدا را شکر به نظرم باشگاه بازیکنانی که مدنظر آقای منصوریان بود را جذب کرد و تیم ما تقریبا تکمیل شد و با روحیه خوبی زیر نظر آقای منصوریان به کارمان ادامه خواهیم داد.

بازیکن آلومینیوم اراک که قبلاً هم با علیرضا منصوریان در تیم استقلال کار کرده بود در این خصوص گفت: به هر حال من با آقای منصوریان در تیم استقلال کار کردم و هم او از من شناخت دارد و هم من شناخت خوبی دارم و او خیلی به من لطف دارد. امیدوارم من هم پشیمانش نکنم و بتوانیم در کنار هم دیگر نتایج خوبی برای آلومینیوم بگیریم.

مجیدی در پایان افزود: سال نو را به نوبه خودم به تمام مردم ایران به خصوص هم استانی هایم تبریک می گویم و از هواداران می خواهم ما را حمایت کنند و در بازی های باقی مانده می توانیم شگفتی سازی را ادامه دهیم.