شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#وزیر ورزش

واکنش وزیر ورزش به فیلم‌های منشوری و عجیب رسول پناه/ رسول‌پناه چگونه مدیرعامل پرسپولیس شد؟

وزیر ورزش و جوانان نسبت به انتقاداتی که علیه اقدامات او در انتصاب مدیران پرسپولیس وجود دارد، پاسخ داد.

واکنش وزیر ورزش به فیلم‌های منشوری و عجیب رسول پناه/ رسول‌پناه چگونه مدیرعامل پرسپولیس شد؟

خبرورزشی - مسعود سلطانی‌فر درباره علت انتصاب رسول پناه در پرسپولیس که جنجال‌های بسیاری را نیز به همراه داشت گفت:  او دندانپزشک من هم نبود. ایشان با جعفر کاشانی در باشگاه شاهین بودند و بنده هم از گذشته شناختی داشتم. یک چیز دیگر هم بگویم که ایشان دندان پزشک بنده هم نبودند. بعضی‌ها یک‌سری حرف‌های بی‌ربطی می‌زنند که اصلا معنی ندارند. آقای رسول‌پناه حتی در تهران هم مطب ندارند.

وی در واکنش به اینکه آیا تا به حال دندان شما را درست نکرده است گفت:  یک‌سری حرف های عجیبی زده می‌شود که هیچ پایه و اساسی ندارد. گفتم که ایشان با مرحوم کاشانی در باشگاه شاهین بودند. ابتدا عضو هیئت مدیره و البته عضو علی‌البدل بودند و با تشخیص اعضای هیئت مدیره به سرپرستی رسیدند.

وزیر ورزش در انتقاد به اینکه انتصاب چنین شخصیتی با بزرگی پرسپولیس همخوانی ندارد گفت: ایشان علاقه‌مند بودند و کارشناس دادگستری، پزشک و عضو علی البدل.

سلطانی فر در واکنش به اینکه  هر کسی علاقه‌مند باشد می‌تواند بیاید سرپرست باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس شود به خبرآنلاین گفت: عرض کردم که پس از یک‌سال عضو علی‌البدل بودن و با تشخیص هیئت مدیره این اتفاق‌ها افتاد. ایشان غیر از آن فیلمی که منتشر شد، اتفاقا زحمات زیادی هم کشیدند و یک جورهایی زندگی‌شان را برای پرسپولیس گذاشتند. قرار هم نیست ما هیئت مدیره‌ای را بگذاریم که هیچ اختیاری از خودشان نداشته باشند. مدیرعامل هم بنده انتخاب نمی‌کنم و اعضای هیئت مدیره بر اساس قانون تجارت خودشان تصمیمات لازم را گرفته‌اند.