شهرخبر

مسعود سلطانی فر و طعنه تند به علی کریمی ؛ جادوگر یک بازنده است ؟

مسعود سلطانی فر: بازنده‌ها نمی‌گویند باختم، بدم باختم!

افشاگری مسعود سلطانی فر از تعلیق فوتبال ایران

علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال تنها موفق به کسب ۹ رای شد. وزیر ورزش حالا به شکست علی کریمی در این انتخابات واکنش نشان داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال علی کریمی نسبت به برگزاری این انتخابات اظهارات تندی داشت و به نوعی آن را مهندسی شده دانست. حالا مسعود سلطانی فر  وزیر ورزش در گفت و گویی نسبت به دلخوری های علی کریمی واکنش نشان داده است.

مسعود سلطانی فر  در پاسخ به این سوال که دلیل ناراحتی علی کریمی چه بوده می گوید:

«من این سوال شما را جواب نمی دهم! در همه انتخابات کسانی که می بازند منتقد می شوند و دیگران را متهم می کنند. متهم به اعمال نفوذ و خیلی چیزهای دیگر. کدام یک از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پس از شکست رسما اعلام کرده اند که من صلاحیتم کم بود و مردم رویکرد مثبتی به من نداشتند و من باختم؟ باختم و بدم باختم!»

مسعود سلطانی فر  درباره پاسخ به این سئوال که خودتان موافق حضور فوتبالی‌ها در فوتبال بودید یا خیر گفت:

من اعتقاد داشتم که این اتفاق خوبی بود که فدراسیون ما روزی به دست فوتبالی ها بیفتد. یک بار آنها می آمدند و در صحنه کار اجرایی قرار می گرفتند و عیارشان سنجیده می شد. اعتقاد داشتم که خیلی خوب می شد که یک قهرمان ملی یا یک پیشکسوت رییس فدراسیون می شد. حالا این اتفاق نیفتاده و اتفاق خوشایندی برای دیگران نبوده است. در این انتخابات صغیر و کبیر همه بر این عقیده بودند که وزارت ورزش وسط ایستاده است و گزینه ای ندارد. زحمتی که ما برای اساسنامه کشیدیم کار سنگینی بود و نمی خواستم انتخابات به حاشیه برود و گفتیم بی طرف باشیم تا خود فوتبالی ها انتخاباتشان را برگزار کنند.