شهر خبر

داداش زاده:

سبک بازی سوریه شبیه عراق و بحرین است

تمرین تیم ملی فوتبال با حضور بازیکنان سپاهان + تصاویر

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی و شانس صعود به جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش زاده، پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص شانس صعود تیم ملی فوتبال ایران به رقابت‌های جام جهانی اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و از دست دادن میزبانی، کار تیم ملی بسیار سخت شده است. فکر می‌کنم دیگر کاری از دست فدراسیون جدید بر نمی‌آید و روی غیرت و تجربه بازیکنان باید حساب باز کرد. فدراسیون قبل در خواب بود و خیانت بزرگی به فوتبال کرد.

داداش زاده ادامه داد: تیم ملی کار دشواری برای صعود به جام جهانی در پیش خواهد داشت و اگر صعود نکنیم بیش از پیش از فوتبال روز دنیا عقب خواهیم افتاد. از لحاظ سخت افزاری و بازیکن سازی، حرفه‌ای نشده ایم و از لحاظ سخت افزاری از فوتبال آسیا هم عقب‌تر هستیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی اظهار داشت: اسکوچیچ بیشتر دوران مربیگری خود را در فوتبال ایران سپری کرده است و نتیجه نگرفتن با تیم ملی در کارنامه او تفاوتی ایجاد نخواهد کرد. او آشنایی خوبی با فوتبال ایران دارد، اما به نظر می‌رسد انتخاب تمام بازیکنان تیم ملی با نظر او نبوده است. لیست تیم ملی تا حدی همانند سال‌های گذشته است. اسکوچیچ باید از ابتدا حامد لک و سجاد شهباززاده را به تیم ملی دعوت می‌کرد؛ نه این که بعد از مثبت شدن تست کرونای ۲ بازیکن دیگر این ۲ نفر را جایگزین آن‌ها کند. باید دید تیم ملی در دیدارهای پیش رو چه نتیجه‌ای می‌گیرد و بعد عملکرد اسکوچیچ را قضاوت کرد. باید دعا کرد تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند وگرنه تنها دلخوشی مردم در این شرایط نابود می‌شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دیدار دوستانه پیش رو با سوریه گفت: سبک بازی تیم ملی فوتبال سوریه تا حدی به سبک بازی عراق و بحرین شبیه و انتخاب خوبی برای محک زدن تیم ملی است. امیدوارم بتوانیم در این دیدار پیروز شده و در ادامه به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران