شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

تصمیم مهم رسول خطیبی برای موفقیت تراکتور در آسیا

به دستور رسول خطیبی ؛ فعالیت بازیکنان تراکتور در فضای مجازی تا پایان بازی های آسیایی ممنوع

حمله عجیب رسول خطیبی به علیرضا منصوریان سرمربی پیشین تراکتور

رسول خطیبی سرمربی تراکتور تبریز برای تمرکز بیش‌تر بازیکنانش در لیگ قهرمانان آسیا و کسب بهترین نتیجه، به آنها دستور داد تا پایان بازی های آسیایی فعالیت در فضای مجازی را متوقف کنند. همچنین باشگاه تراکتور به خواست سرمربی خود اعلام کرد که بازیکنانش اجازه ندارند برای مصاحبه در خبرگزاری ها و یا رادیو تلویزیون حضور فیزیکی داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تراکتور برای جلوگیری از ابتلا بازیکنان و اعضای این تیم به ویروس کرونا و تمرکز بیشتر روی بازی‌ها تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ کرد.

تیم فوتبال تراکتور در سال ۱۴۰۰ بازی‌های حساسی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد و به دنبال کسب موفقیت در هر دو مسابقات است که به همین منظور رسول خطیبی تدابیر خاصی برای تمرکز بیشتر بازیکنان‌اش روی این رقابت‌ها و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده است.

باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام کرد:

بنابر اعلام رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور، در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در راستای حفظ تمرکز و همچنین سلامتی اعضای تیم به جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و ضمن احترام به اصحاب رسانه، حضور تمام اعضای تیم ازجمله اعضای کادرفنی، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات و اجرایی در برنامه‌های تلویزیونی و شبکه‌های مجازی و همچنین مصاحبه با رسانه‌ها تا پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ممنوع بوده و خاطیان مطابق آیین‌نامه انضباطی باشگاه(کادر فنی ۱۵درصد و بازیکنان ۱۰درصد) از مبلغ قراردادشان جریمه می‌شوند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

در همین راستا، هرگونه فعالیت در فضای مجازی و انتشار پست یا استوری در شبکه‌های اجتماعی نیز از سوی اعضای تیم در طول این مدت ممنوع است. 

نکته جالب اینکه رسول خطیبی جریمه‌ای که برای اعضای کادر فنی در نظر گرفته، بیشتر از بازیکنان است. پیش‌تر محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان خطاب به بازیکنانش اعلام کرده بود هر بازیکنی پروتکل‌های بهداشتی را در فضای خارج از باشگاه رعایت نکند و مبتلا به این ویروس شود، ۱۰ درصد از قراردادش کسر خواهد شد، چراکه دوری دو هفته‌ای بازیکن از تمرینات و همچنین زمانی که برای بازگشت به شرایط اولیه نیازمند است، به اهداف تیم آسیب می‌زند.

خطیبی که همواره در تیم‌های تحت هدایت خود بیشتر از هر چیز به نظم تیمی توجه داشته، به دنبال شرایط بهتر در تراکتور و بالا بردن تمرکز شاگردانش در رقابت‌های داخلی و آسیایی است.