شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ذوب‌آهن#فوتبال#تیم فوتبال

ابراهیم‌زاده: اگر گل نخوریم، همیشه فرصت برنده شدن داریم/ امیدوارم سال ۱۴۰۰ برای ذوب‌آهن خوب باشد


ابراهیم‌زاده: اگر گل نخوریم، همیشه فرصت برنده شدن داریم/ امیدوارم سال 1400 برای ذوب‌آهن خوب باشد

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد، سال ۱۴۰۰ برای این تیم سال خوب و همراه با موفقیت باشد.

مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط ذوب‌آهن و شروع تمرینات این تیم در سال جدید گفت:‌ چند روزی است که تمرین می‌کنیم و کادر فنی هم تصمیم گرفت تا تیم به اردو برود. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم تا در پایان فصل حداقل یک رتبه آبرومندانه داشته باشیم. سال گذشته که اصلاً برای تیم ما خوب نبود، ولی امیدوارم سال جدید برای ذوب‌آهن خوب باشد.

وی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن بعد از آمدن سیدمجتبی حسینی از لحاظ فنی پیشرفت کرده است، تصریح کرد: هر مربی وقتی به تیم جدیدی می‌رود قطعاً نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را پیاده کند. نظم تیمی ما قطعاً بهتر شده است، خصوصاً در کارهای دفاعی و حالا کمتر گل می‌خوریم که این بسیار مهم است. ما باید تلاش کنیم تا گل نخوریم. اگر گل نخوریم قطعاً فرصت برنده شدن وجود دارد. همه ما تلاش می‌کنیم تا در ادامه بازی‌ها خوب امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

ابراهیم‌زاده راجع به بازی بعدی تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این اولین بازی ما در سال جدید است و قطعاً انگیزه بالایی داریم تا از همین بازی نتایج خوبی بگیریم. ما در بازی رفت شکست خوردیم و حالا در خانه به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب، اولین برد را در سال جدید به دست بیاوریم.

انتهای پیام/