شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا

ژان کلر تودیبو:

بازی در سدان را به ذخیره بودن در بارسا ترجیح می‌دهم

به گزارش منیبان، ژان کلر تودیبو ژانویه 2019 بود که از تولوز با رقم یک میلیون یورو به بارسلونا پیوست ولی در نهایت نتوانست ارنستو والورده و بعدا کیکه ستین را به خود متقاعد کند. زمستان گذشته او قرضی با بند خرید راهی شالکه شد ولی شیوع کرونا باعث شد تا شالکه بند خرید 25 میلیون یورویی او را فعال نکند در حالی که او بازیکن ثابت آبی ها بود.

تودیبو تابستان با قراردادی قرضی و دو ساله راهی بنفیکا شد ولی در این تیم تنها دو بازی در جام اتحادیه انجام داد و هرگز مورد اعتماد کادر فنی قرار نگرفت. در نهایت او در انتقالات زمستانی به بارسا برگشت و با بند خرید دائمی 8.5 میلیون یورویی به نیس فرانسه قرض داده شد.

تودیبو در مصاحبه با اکیپ و در مورد ناکامی اش در بارسا گفت:« در بارسا جدیت و حرفه ای گری لازم را نداشتم. برای موفقیت در بارسا شما به این دو فاکتور نیاز دارید. نمی دانم نسبت به خودم چه تصوری داشتم. البته در تمرینات سعیم را کردم نه برای اینکه مردم بگویند عوض شده ام، بلکه برای اینکه از خودم راضی باشم. نباید زیاد به قضاوت مردم اهمیت داد چون باعث افسردگی شما خواهد شد. من می دانم چقدر ارزش دارم.»

تودیبو ادامه داد:« پیوستن به بارسا و بازی نکردن، خیلی ناامیدکننده بود. من با بارسا یک لالیگا بردم ولی صادقانه بگویم که لیاقتش را نداشتم چون تنها زمانی در لالیگا بازی کردم که قهرمانی مسجل شده بود. ترجیح می دهم برای سدان در دسته 4 فرانسه فیکس بازی کنم تا عضو بارسا باشم ولی به میدان نروم. در ضمن انتقادات به شما هم کمتر خواهد بود.»