شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا#کاپیتان#استعداد#بزرگ#والنسیا#فهرست

ادعای اسپورت:

کاپیتان و استعداد بزرگ والنسیا در فهرست بارسا

به گزارش منیبان، ماه گذشته بود که خوان لاپورتا توانست با پیروزی در انتخابات بارسلونا برای دومین بار به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شود. یکی از مهمترین تصمیمات لاپورتا انتخاب متئو آله مانی به عنوان مدیر اجرایی و دست راست خود در باشگاه بود. آله مانی چندین سال مدیر اجرایی باشگاه والنسیا بود که به دلیل اختلاف نظر با پیتر لیم مالک سنگاپوری باشگاه از سمت خود استعفا کرد ولی حالا با بارسلونا به فوتبال برگشته است.

لاپورتا این روزها در حال بررسی شرایط بارسا برای نقل و انتقاللات تابستانی است. مهمترین دغدغه او نیز مسائل مالی است. بارسا یکی از باشگاه هایی است که بیشترین ضربه را از پاندمی کرونا خورده ولی لاپورتا معتقد است وضعیت بارسا را بهبود خواهد بخشید.

 

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد علاقه بارسا به دو بازیکن والنسیا به گوش رسیده است. فابیو بلانکو بازیکن 17 ساله محصول آکادمی والنسیا که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و نیز کاپیتان باشگاه، "خوزه گایا".

 

گایا که یک مدافع چپ است، برای تیم ملی اسپانیا هم بازی می کند و زمانی سخت مورد توجه رئال بود ولی ترجیح داد در والنسیا بماند. گایا این روزها در حال مذاکره با والنسیا برای تمدید قرارداد است و البته پیشنهاد خوبی هم از بارسا دارد. در والنسیا معتقدند آله مانی پشت تمام این قضایاست.

باید دید بارسا در نهایت کاپیتان والنسیا و همچنین یکی از بزرگترین استعدادهای این باشگاه را جذب خواهد کرد؟