شهر خبر

مراسم ضیافت شام روسای فدراسیون فوتبال ایران و سوریه

به گزارش منیبان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، ضیافت شام شهاب الدین عزیزی خادم (رییس فدراسیون فوتبال)، حمیدرضا مهرعلی (سرپرست نایب رییسی اول) حیدر بهاروند( سرپرست نایب رئیسی دوم فدراسیون) منصور قنبرزاده (سرپرست دبیرکلی) شهره موسوی (نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان) و میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران با ژنرال عمیدحاتم الغایب، رییس فدراسیون سوریه و مدیران فوتبال این کشور در حالی برگزار شد که مسئولین فدراسیون فوتبال دو کشور در خصوص برگزاری دیدارهای دوستانه برای تیم های ملی امید و فوتبال بانوان به تبادل نظر پرداختند.

مقرر شد تا در شهریور ماه تیم ملی امید سوریه به تهران سفر کرده و یک دیدار دوستانه با تیم ملی امید ایران برگزار کند( البته این دیدار در حالی برگزار خواهدشد که تیم ملی امید دو کشور در یک گروه قرار نداشته باشند.

همچنین رئیس فدراسیون سوریه درخواست برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال 15 سال دختران را در ایران داشت که با موافقت مسئولین فدراسیون فوتبال ایران روبه رو شد.

مقرر شد تا تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان ایران با سفر به سوریه ، دو دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال این کشور برگزار کند.

در پایان این ضیافت پیراهن شماره 10 از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران به ژنرال حاتم اهدا شد. همچنین رئیس فدراسیون فوتبال سوریه نیز لوح یادبودی را به عزیزی خادم اهدا کرد. این ضیافت به احترام مسئولین فدراسیون فوتبال سوریه توسط مسئولین فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.