شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ایران#دوستانه

در ضیافت شام عزیزی خادم با رئیس فدراسیون سوریه چه گذشت؟


در ضیافت شام عزیزی خادم با رئیس فدراسیون سوریه چه گذشت؟

ضیافت شام رؤسای فدراسیون‌های ایران و سوریه در حالی برگزار شد که مسئولان دو فدراسیون درباره برگزاری دیدارهای دوستانه بین تیم‌های ملی دو کشور به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ضیافت شام شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حمیدرضا مهرعلی سرپرست نایب رئیسی اول، حیدر بهاروند سرپرست نایب رئیسی دوم فدراسیون، منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی، شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان و میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران با ژنرال عمیدحاتم الغایب رئیس فدراسیون سوریه و مدیران فوتبال این کشور در حالی برگزار شد که مسئولان فدراسیون فوتبال دو کشور درباره برگزاری دیدارهای دوستانه برای تیم‌های ملی امید و فوتبال بانوان به تبادل‌نظر پرداختند.

مقرر شد تا در شهریور ماه تیم ملی امید سوریه به تهران سفر کرده و یک دیدار دوستانه با تیم ملی امید ایران برگزار کند. البته این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که تیم‌های ملی امید دو کشور در یک گروه قرار نداشته باشند.

 

همچنین رئیس فدراسیون سوریه درخواست برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال 15 سال دختران این کشور را در ایران داشت که با موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال ایران روبه‌رو شد. در این رابطه مقرر شد تا تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان ایران با سفر به سوریه، دو دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال این کشور برگزار کند.

در پایان این ضیافت پیراهن شماره 10 تیم ملی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ایران به ژنرال حاتم اهدا شد. همچنین رئیس فدراسیون فوتبال سوریه نیز لوح یادبودی را به عزیزی خادم اهدا کرد.

این ضیافت به احترام مسئولین فدراسیون فوتبال سوریه توسط مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.

انتهای پیام/