به گزارش برنا؛ سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن تبریک سال نو، اعیاد شعیانیه و فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی (عج) گفت:با شیوع ویروس کرونا در سال گذشته، مجموعه ورزش کشور با اسیب جدی مواجه شد.

او افزود : در چنین شرایطی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همت مجموعه ورزش اتفاقات خوبی برای ورزش افتاد و من از همه عزیزان تشکر می کنم.

پولادگر در ادامه اظهار داشت : خدا را شاکر هستیم با وجود دو نیمه شعبان ،که تداعی کننده فلسفه امید ،انگیزه و انتظار است،در سال جدید برای سربلندی ایران عزیز با انگیزه و امید به اینده ای روشن بیشتر تلاش کنیم.

امیری خراسانی رییس فدراسیون روستایی و بازی های بومی ومحلی نیزبا تاکید براینکه برنامه های توسعه ای ورزش در روستاها را با جدیت پیگیری می کنیم، گفت: در سال گذشته ،کرونا بیشترین فشار را برروی بخشهای مختلف وارد کرد، با این وجود با درایت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مسوولان ورزش، دستاوردهای بسیار خوبی برای کشورمان به دست آمد.

او در ادامه با اشاره به استعدادهای ورزشی در روستاها وعشایر کشور تاکید کرد: برنامه های توسعه ای در این بخش ادامه خواهد داشت و امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی مملو از موفقیت برای ورزش کشور باشد.

صیمی رییس فدراسیون دوومیدانی نیز از حمایتهای دکتر سلطانی فر از رشته های ورزشی پایه قدردانی کرد و گفت : نتایج کسب شده در این رشته حاصل نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان و جوانان و معاونین ورزش از جمله دکتر علی نژاد معاون ورزش قهرمانی به رشته دوومیدانی است.

اودراین نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و در ادامه تلاش این وزارتخانه برای رفع مساله معارض مجموعه ورزشی افتاب را قابل تقدیر دانست .

بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت نیز با اشاره به کسب نتایج قابل قبول در اسکیت گفت: با مدیریت وزیر ورزش و جوانان و تعامل وهمدلی تمامی مسوولان ورزش حال اسکیت خوب است .

او افزود: کسب نتایج قابل توجه در اسکیت هاکی و اسکیت سرعت ،توسعه فضای اداری فدراسیون بخشی از دستاوردهای این فدراسیون است که با اتحادو همدلی وزیر ورزش و جوانان و معاونین به دست آمد.

شعبانی بهار رییس فدراسیون تیرو کمان نیز تاکید کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم ،تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

او  در ادامه ضمن قدردانی از برگزاری چنین جلساتی که باعث الفت و نزدیکی می شود، اظهار داشت: سال گذشته، سالی استثنایی برای تیروکمان بود و توانستیم انرژی خوبی برای توسعه زیر ساختها بگذاریم که منجر به ساخت وافتتاح خوابگاه تیم ملی شد.

مددی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این نشست با اشاره به فراز و نشیبهایی که ابی پوشان پایتخت پشت سرگذاشتند حمایت مسوولان ورزش در رسیدن این تیم به ارامش و ثبات را مورد توجه قرار داد.

او افزود:از مسوولان ورزش کشور به خصوص دکتر سلطانی فر به خاطر حمایتهای وی از نمایندگان فوتبال کشورمان درلیگ قهرمانان اسیا قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم از این رقابتها با دست پر به کشور باز گردیم.