شهر خبر

هشدار رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها درباره تبلیغات زودهنگام

هشدار رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها درباره تبلیغات زودهنگام

ایلنا نوشت: هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تهران، این تبلیغات زودهنگام را کاملاً رصد می کند.

سیدمحمد آقا میری رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر  با اشاره به لزوم رعایت قانون در تبلیغات از سوی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تهران گفت: بعضا مشاهده شده است که برخی داوطلبین و هواداران ایشان، در فضاهای مجازی به اشکال مختلف اعم از انفرادی و گروهی اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده اند.

وی ادامه داد: هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تهران، این تبلیغات زود هنگام را کاملاً رصد می کند، و از آنجایی که تبلیغات زود هنگام به هر نحوی از انحاء تخلف است و جزء تخلفات انتخاباتی محسوب می شود؛ این مسئله می تواند در صلاحیت نامزدها تأثیر بگذارد.

هشدار رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها درباره تبلیغات زودهنگام

آقامیری افزود: وقتی فردی می خواهد به عنوان عضو شورای اسلامی شهر، در چارچوب قوانین و مقررات به مردم خدمت کند، ابتدا باید خودش، عامل به قانون باشد و عدم رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی به منزله این است که داوطلب هیچگونه تقیدی به قانون ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین هیات نظارت بر انتخابات بدون توجه به گرایش های سیاسی افراد و گروهها، قطعا این موضوع را مورد توجه قرار خواهد داد و صلاحیت این افراد را با دقت بیشتری بررسی خواهد کرد.

۲۱۶۲۱۹