شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سال 99

همه شکست های استقلال در سال 99

به گزارش منیبان؛ در این پست نگاهی می اندازیم به شکست های استقلال در سال 99.

لیگ نوزدهم / هفته هفدهم / فولاد 2-1 استقلال

شروع دوباره لیگ برتر پس از قرنطینه دوران کرونا، با دیدار معوقه استقلال و فولاد در هفته هفدهم آغاز شد. آبی ها در این بازی مغلوب فولاد شدند. در این بازی روزبه چشمی برای استقلال و موسی کولیبالی و مجتبی نجاریان برای فولاد گلزنی کردند. در این بازی همچنین فرهاد مجیدی، عارف غلامی و علی کریمی کارت قرمز گرفتند.

فینال جام حذفی / تراکتور 3-2 استقلال

استقلال در فینال جام حذفی به مصاف تراکتور رفت که این بازی را آبی ها با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند. محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی و اشکان دژاگه در نیمه اول برای تراکتور گلزنی کردند و ارسلان مطهری و مهدی قائدی نیز در نیمه دوم برای استقلال گل زدند.

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا / پاختاکور 2-1 استقلال

آبی ها در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف پاختاکور رفتند که در نهایت 2 بر 1 شکست خوردند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند. چران دقیقه 43 و  دردییوک دقیقه 48 برای پاختاکور و علی کریمی در دقیقه 32 برای استقلال گلزنی کردند.

لیگ بیستم / هفته دوم / فولاد 2-1 استقلال

استقلال در این بازی ابتدا با تک گل وریا غفوری از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه فولادی ها در دقایق 72 و 90 توسط فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا موفق به گلزنی شدند تا این بازی جنجالی را 2 بر 1 پیروز شوند.

لیگ بیستم / هفته دوازدهم / استقلال 0-1 سایپا

استقلال 10 هفته شکست نخورد تا اینکه در هفته دوازدهم در تهران برابر سایپا با تک گل دقیقه 69 حسین مالکی باخت. آبی ها در این بازی هرچه زدند به در بسته خوردند.

لیگ بیستم / هفته پانزدهم / سپاهان 2-0 استقلال

آخرین بازی نیم فصل با شکست آبی ها در اصفهان همراه بود. استقلال برابر سپاهان با گل های سروش رفیعی و سجاد شهباززاده در نیمه اول شکست خورد تا صدرنشینی را از دست بدهد.