شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس

افت 2 هزار واحدی شاخص کل بورس / بازاری که با «شستا» هم سبز نماند

به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت 2704 واحدی به رقم یک میلیون و 306 هزار واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن با رشد 710 هزار واحدی به رقم 442 هزار و 545 واحدی رسید.

همچنین شاخص قیمت (هم وزن) نیز با رشد 462 واحدی به رقم 288 هزار و 320 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور 4442 واحد افت داشت و به سطح یک میلیون و 832 واحدی رسید. امروز با بازگشایی نماد «شستا» و در حالی که پیش‌بینی‌های قبلی مبنی بر این بود که با این بازگشایی، شاخص رشد کند، اما شاخص همچنان قرمز ماند.

در پایان معاملات امروز نمادهای ثبهساز، شستا، خساپا، اپال، شتران، خگستر و خودرو پر تراکنش های بازار بودند. نمادهای شستا، فولاد، فملی، رمپنا، فارس، شپنا و کچاد بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

همچنین نمادهای خساپا، پالایش، شستا، شتران، دارایکم، فولاد و کمند بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند و همچنین  نمادهای پارند، وسینا، کمند، سپاس، بکام، تاصیکو و فایرا از پر تقاضا ترین های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 7 واحد رشد داشت و به رقم 18 هزار و 46 واحد رسید نماد‌های زملارد، کزغال، شاروم، رافزا، کرمان، بگیلان و ذوب از پر تراکنش های بازار بودند.