شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#فوتبال#تیم ملی فوتبال

سانتوس: داور بابت ندیدن گل رونالدو عذرخواهی کرد اما این مشکلی را حل نمی‌کند


سانتوس: داور بابت ندیدن گل رونالدو عذرخواهی کرد اما این مشکلی را حل نمی‌کند

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در خصوص تساوی تیمش مقابل صربستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و دیده نشدن گل سالم کریستیانو رونالدو سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو سانتوس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا در خانه صربستان بازی 2 بر صفر برده را با تساوی 2-2 عوض کرد، پس از این بازی گفت: توضیحی برای این نتیجه ندارم. ما صربستان را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که چطور باید مقابل آنها بازی کنیم و این را در نیمه اول به اجرا گذاشتیم. با این وجود می‌دانستیم که صربستان می‌تواند اوضاع را تغییر دهد و بازیکنانی هم برای انجام این کار دارد.

وی افزود: صربستان نیمه دوم را خوب آغاز کرد و به گل اولش رسید. در ادامه آنها موفق شدند بازی را به تساوی بکشاند اما سپس ما واکنش خوبی از خود نشان دادیم و موقعیت‌هایی هم خلق کردیم. در نهایت هم توپی که نیم متر از خط دروازه رد شد، گل پذیرفته نشد. در پایان هم این نتیجه بازی است که به حساب می‌آید. نمی‌توانیم منکر این شویم که به اندازه کافی در این دیدار خوب نبودیم، اما وقتی توپی از خط دروازه‌ رد می‌شود، باید گل اعلام شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال همچنین درباره گل سالم دقیقه 3+90 کریستیانو رونالدو که پذیرفته نشد، خاطرنشان کرد: داور (دنی ماکلیه) پس از بازی بابت اشتباهش عذرخواهی کرد و من احترام زیادی برای او قائل هستم، اما نباید چنین اشتباهی در چنین مسابقاتی رخ دهد، آن هم در رقابت‌هایی که نه کمک‌داور ویدئویی (VAR) هست، نه فناوری خط دروازه. توپ نیم متر وارد دروازه شده بود، هیچ مانعی هم بین دورازه‌بان و خط دروازه وجود نداشت و کاملاً واضح بود. مالکیه از من عذرخواهی کرد، اما این مشکلی را حل نمی‌کند. داوران هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند، اما VAR برای همین چیزها وجود دارد.

پرتغال که از دو بازی اول خود در گروه A چهار امتیاز کسب کرده و در رده دوم جدول این گروه و پشت‌‌سر صربستان چهار امتیازی است، سه‌شنبه شب در همین چارچوب میهمان لوکزامبورگ است.

انتهای پیام/