شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا

مثل پی اس جی و به یاد بارسای کرویف

بارسا با 2 پیراهن آبی اناری؛ طراحی ویژه برای چمپیونزلیگ

به گزارش منیبان، بارسا فصل بعد دو پیراهن آبی اناری خواهد داشت. سال هاست که بارسونا هر فصل از یک پیراهن با طرح آبی اناری استفاده می کند و پیراهن های دوم و سوم به رنگ های دیگر هستند اما برای فصل 22-2021 سران بارسا در اندیشه استفاده از یک پیراهن آبی اناری با طرحی متفاوت از پیراهن اول و برای لیگ قهرمانان هستند.

به این صورت که در بازی های خانگی لیگ قهرمانان از پیراهنی ویژه و متفاوت با پیراهن اول فصل استفاده خواهد شد. پیراهنی که آن هم به رنگ آبی اناری خواهد بود.

چندی پیش بود که طرح پیراهن اول فصل بعد بارسا فاش شد و اکنون موندودپورتیوو خبر از توافق سران باشگاه با کمپانی نایکی برای طراحی پیراهنی مخصوص در لیگ قهرمانان داده اند.

برای مثال باشگاهی چون پی اس جی در چند نوبت در لیگ قهرمانان از پیراهنی متفاوت با پیراهن اول خود استفاده کرده که البته رنگی متفاوت با رنگ های اصلی پیراهن باشگاه داشته ولی بارسا قرار است از رنگ های آبی اناری در پیراهن ویژه لیگ قهرمانان خود استفاده کند اما با طرحی متفاوت.

در ابتدای دهه 90 میلادی و زمان حضور یوهان کریوف روی نیمکت بارسا نیز این باشگاه از پیراهنی خاص در لیگ قهرمانان استفاده می کرد. طبق این گزارش، پیراهن خاص فصل بعد بارسا نمادی از چند منطقه معروف شهر بارسلون به نام های لس کورتس، سنت آنتونی، سانس ال ریوال، پوبله سک، گارسیا و.... خواهد بود.

همچنین سال بعد سی و مین سالگرد المپیک 1992 بارسلوناست و در پیراهن به این قضیه نیز اشاره خواهد شد. بارسا در بازی های بیرون نوکمپ لیگ قهرمانان و در صورتی که یوفا موافقت کند نیز از این پیراهن استفاده خواهد کرد.