شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استان اصفهان#تصادف زنجیره‌ای#بروز

۳ تصادف زنجیره‌ای در اثر وزش شدید باد در اصفهان

3 تصادف زنجیره‌ای در اثر وزش شدید باد در اصفهان/ احتمال تصادف در محورهای شرقی

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از محدودیت مقطعی تردد در محورهای شرق اصفهان و بروز ۳ تصادف زنجیره‌ای در این محورها خبر داد.

به گزارش مشرق، اصغر زارع با اشاره به وضعیت راه‌های استان اصفهان اظهار داشت: هم اکنون وزش باد را در کل سطح استان داریم اما در کنارگذر شرق، محورهای اصفهان-نائین، نائین-اردکان، نائین به خور و طبس، دید حداقلی در اثر طوفان شن وجود دارد و به همین دلیل در محورهای مذکور، محدودیت تردد توسط پلیس‌راه، به صورت مقطعی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: مردم از مراجعه به محورهای نامبرده شده اکیداً خودداری کنند؛ دید رانندگان بسیار کم و احتمال بروز حادثه بسیار زیاد است.

وی با اشاره به حوادث پیش آمده در اثر طوفان و وزش باد در روزهای اخیر افزود: به دلیل وضعیت جوی سه تصادف زنجیره‌ای اتفاق افتاد که در این تصادفات ۵، ۴ و ۳ خودرو با همدیگر برخورد کردند، که یکی از آن‌ها ۵ مصدوم و دیگری یک مصدوم بر جای گذاشت.

زارع خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در سایر محورهای استان در حال انجام است، اما وزش شدید باد ممکن است کنترل خودرو را به هم بزند، به رانندگان توصیه می‌کنیم در هنگام رانندگی احتیاط کنند.

منبع: فارس