شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی#خودرو#اصفهان#مدیریت بحران

آتش سوزی انبار چوب در اصفهان

آتش سوزی در انبار چوب خیابان کهندژ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در انبار چوب در خیابان کهندژ و سرایت این حریق انبار لوازم یدکی خودرو خبر داد.

به گزارش مشرق، منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه به مرکز آتش نشانی اصفهان و خمینی شهر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در انبار چوب در خیابان کهندژ اتفاق افتاده است، اضافه کرد: وسعت این حریق به اندازه‌ای زیاد بوده که به انبار لوازم یدکی خودرو نیز سرایت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه برای امدادرسانی به این آتش سوزی هفت تیم آتش نشانی از اصفهان و خمینی شهر اعزام شده است، ابراز داشت: هنوز این حریق اطفا نشده و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

۷۰۰۰ واحد صنفی در ۸ کیلومتر راسته بازار اصفهان نیازمند ایمن سازی است

وی همچنین با اشاره به حریق صبح امروز در بازار بزرگ اصفهان اشاره کرد و گفت: در این زمینه شهرداری و اتاق اصناف موظف به تسریع در ایمن سازی بازار اصفهان شدند.

شیشه فروش با بیان اینکه اغلب حوادث آتش سوزی در بازار بزرگ اصفهان به علت ناایمن بودن شبکه برق رسانی اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: ایمن سازی این شبکه باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: در هشت کیلومتر راسته بازار اصفهان هفت هزار واحد صنفی وجود دارد که باید برای ایمن سازی فضای کسب و کار این افراد اقدامی جدی انجام شود.

منبع: مهر