شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین

ادعای عجیب عزیزی خادم درباره میزبانی بحرین

به گزارش منیبان، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: تیم ملی ایران متعلق به همه است و چه در داخل و چه در خارج همه عاشق تیم ملی کشورشان هستند. متاسفانه قضایایی که برای میزبانی در مسابقات مقدماتی جام جهانی اتفاق افتاد، مسئله‌ای است که از قبول به وجود آمد و ما از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای برون رفت از این چالش و ظلم علیه فوتبال ایران بهره گرفته‌ایم.

او ادامه داد: در حوزه دیپلماتیک، مراجع ذی‌ربط، بنده و همکاران حقوقی ما بسیار قوی کار را پیش می‌برند و امیدوار هستیم این حقانیت به تیم ملی برگردد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: میزبانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است و این میزبانی غیر از اینکه حق تیم ملی ایران است، بحث اسپانسرینگ و هزینه‌هایش هم متفاوت خواهد بود.

عزیزی خادم یادآور شد: در لیگ قهرمانان، اسپانسرهای متعددی وجود دارد و به همین دلیل نوع برخوردها نیز متفاوت است ولی متاسفانه از طرف دیگر میزبانی بازی‌های تیم ملی نیز گرفته شده و ما پیگیر این موضوع هستیم چراکه حق قانونی و منطقی خودمان می‌دانیم. پیگیر مسئله میزبانی هستیم و جلسه‌ای نیز با شیخ سلمان، رئیس ای‌اف‌اسی برنامه‌ریزی شده و منتظر جواب نهایی خواهیم بود. خود ایشان در مکاتبات‌شان نشان دادند در جریان بحث دادن میزبانی به بحرین نبوده‌اند و ظاهرا شخص دبیر کل ای‌اف‌سی این کار را انجام داده‌اند.

او یادآور شد: به دوستان اعلام کردیم اگر قرار است دیداری داشته باشیم، فقط در راستای تحکیم روابط فی مابین فدراسیون فوتبال ایران و ای‌اف‌سی باشد، اما در این جلسه موضوع مهم برای ما بحث میزبانی و دفاع از حقوق به حق فوتبال ایران و ملت عزیزمان است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: در بحث میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی این حق را برای خودمان قائل هستیم و به شدت پیگیر هستیم تا بتوانیم در ایران بازی‌ها را برگزار کنیم. امید زیادی به گرفتن میزبانی داریم تا حق تضییع شدن فوتبال و ملت ایران را بگیریم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.