شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#مسی#راه#قاره#آمریکا!+جزییات

ادعای رییس لیگ مکزیک؛

مسی و رونالدو در راه قاره آمریکا!+جزییات

به گزارش منیبان، میکل آریولا، رییس لیگ مکزیک، درباره علاقه خودبرای ترغیب مسی و رونالدو در پیوستن به لیگ مکزیک و یا لیگ آمریکا صحبت کرده است.

دو لیگ بزرگ آمریکای شمالی در حال مذاکره برای پیوستن به هم و یکی شدن هستند و آریولا امیدوار است که این اتفاق پس از جام جهانی 2026 به میزبانی مشترک آمریکا، کانادا و مکزیک، رخ دهد.

آریولا معتقد است که همچنان که این دو لیگ به رشد خود ادامه می دهند، می توانند با یکی از دو فوق ستاره دهه اخیر فوتبال جهان قرارداد امضا کنند.

آریولا گفت: "اگر با MLS یکی شویم، یکی از بهترین لیگ های جهان خواهیم شد. قدم بعدی این است که مسی یا کریستیانو رونالدو را اینجا در مکزیک یا در آمریکا داشته باشیم. شاید در آخرین مراحل بازی‌ حرفه‌ای آنها..."

آینده مسی هنوز مشخص نیست و این بازیکن وارد آخرین ماه های قرارداد خود با بارسلونا شده است. مسی در مصاحبه ای که در ماه دسامبر انجام داد گفته بود که از بازی در لیگ آمریکا استقبال خواهد کرد : "من همیشه گفته ام که فکر می کنم از زندگی در آمریکا بسیار لذت ببرم، از زندگی در آنجا و بازی در آن لیگ. اما اینکه این اتفاق بالاخره می افتد یا خیر را من نمی دانم."

قرارداد رونالدو با یوونتوس نیز در سال 2022 به پایان خواهد رسید و صحبت هایی درباره پیوستن او به لیگ آمریکا نیز مطرح بوده است. نام دیوید بکام و تیم اینترمیامی در ماه های اخیر در ارتباط با احتمال پیوستن ستاره پرتغالی به لیگ آمریکا بارها مطرح شده است.