شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

رونمایی رسول خطیبی از برنامه هایش برای تراکتور

به گزارش منیبان،  رسول خطیبی  در اواسط لیگ بیستم به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شده و هدایت سرخ های تبریزی را به عهده گرفت. حالا خطیبی در خصوص سالی که گذشت و برنامه های خود برای تراکتور گفتگویی انجام داده که در ادامه می خوانید:

همه ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم. برای شما البته این سال با بازگشت به تراکتور همراه بود. سالی که گذشت برای رسول خطیبی چطور بود؟

ابتدا سلام عرض می‌کنم به مردم ایران، سال 1400 را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برایشان باشد و در صحت و سلامت باشند. سال 99 برایم سال بدی نبود و فکر می‌کنم در همه حال باید خدا را شکر کرد و این نیست که همیشه آدم همه چیز بر وفق مرادش باشد و تقدیر الهی را باید پذیرفت و شکر گذار بود و در مجموع سال خوبی بود.

یکی از مسائلی که همه ما درگیرش بودیم ویروس کرونا بود. چطور با آن کنار آمدید؟

از وقتی کرونا آمده است و واقعاً تمام مردم دنیا درگیرش هستند از این مورد خاطرات بدی در ذهن همه ما ثبت شده و هر خانواده‌ای یکی از عزیزانش را از دست داده است. اتفاق بدی بود و بدترین اتفاق ممکن برای من از دست دادن خواهرم بود و عزیزان دیگری که از دست رفتند از استاد یاوری عزیز گرفته تا دوستان خوبم علی انصاریان و مهرداد میناوند که هنوز هم رفتنشان برایم قابل باور نیست همه اتفاقات تلخ سال 99 بودند. امیدوارم کرونا هرچه زودتر تمام شود و دیگر شاهد این نباشیم که به خاطر این ویروس کسی عزیزش را از دست بدهد.

انتظارتان از سال جدید چیست؟

فکر می‌کنم تمام مردم و من هم به عنوان عضوی از جامعه انتظارمان این است که کرونا هرچه زودتر از بین برود و به زندگی عادی بگردیم و تنها انتظارم از سال 1400 همین است و خواسته دیگری ندارم.

مهم‌ترین اتفاق سال 99 برای شما فکر می‌کنم بازگشت به تراکتور باشد. چه برنامه‌هایی برای این تیم در سال جدید دارید؟

برنامه‌هایی که برای تراکتور داریم را از زمانی که تیم را تحویل گرفتم شروع کردم و بیشتر این برنامه ها برای فصل بعد است و این نیم فصلی که در خدمت تراکتور هستیم هدفمان این است که تیم را به سمتی ببریم که هواداران می‌خواهند و در این نیم فصل یک تحولاتی داشته باشیم و پیشرفت کنیم و امیدوارم این نیم فصل را به خوبی تمام کنیم و در بازی‌های آسیایی هم سربلند باشیم و بعد از آن برنامه‌هایمان را برای بستن یک تیم قدرتمند برای فصل بعد با کمک هواداران و مدیریت باشگاه اجرا کنیم و تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

و آرزوی رسول خطیبی برای سال جدید؟

آرزویم برای سال جدید اول سلامتی، دوم سلامتی و سوم سلامتی برای همه مردم عزیز ایران است.