شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##تصادف#شدید#سمند#اتوبان#امام#علی#(ع)#تهران+#عکس

تصادف شدید سمند در اتوبان امام علی (ع) تهران+ عکس

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر ضمن بیان این خبر گفت: مقارن ساعت 01:45 بامداد امروز ، در مسیر جنوب به شمال امام علی (ع ) زیر پل شهدای استان همدان نرسیده به ایستگاه ابراهیمی، یکدستگاه سواری سمند  که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  پس از چرخیدن به دور خود، با گاردریل میانی این  اتوبان برخورد می نماید . 

سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این خودرو  پس از برخورد و خسارت به چندین گاردریل این اتوبان  و رفتن به میان خط ویژه و برخورد مجدد با نیوجرسی های این محدوده متوقف می شود .

رنجبر افزود: با حضور به موقع تیم  کارشناسی  منطقه 25  پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس معاینه سراپایی  راننده سمند به مداوای وی در محل حادثه پرداختند. 

او گفت: بیرون واز محل در آمدن یکی از شاخه ها بسیار خطرناک بوده و احتمال بروز حوادث بعدی را در پی داشت به همین سبب بلافاصله با پیگیری های بعمل آمده توسط منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ این نقص برطرف  و اصلاح گردید .

سرهنگ رنجبر درخصوص علت حادثه گفت:  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  از سوی راننده سمند بوده  است.