شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#خوزستان#فولاد#بازیکنان

فولاد خوزستان نیز به سرنوشت استقلال دچار شد ؛ دومینوی محدودیت بازیکنان ادامه دارد

بیانیه باشگاه فولاد خوزستان : از خبرنگاران و عکسان پرتلاش درخواست داریم از دعوت بازیکنان و دیگر اعضای تیم برای مصاحبه حضوری خودداری کنند

ممنوع المصاحبه شدن اعضای باشگاه فولاد خوزستان

موج عظیمی که از شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان استقلال به وجود آمد، فولاد خوزستان را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. باشگاه فولاد خوزستان برای جلوگیری از شیوع این ویروس در بین اعضای تیمش از کلیه خبرنگاران و عکسان درخواست کرده است هیچ مصاحبه حضوری با اعضای این تیم انجام ندهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه ای از خبرنگاران و مجریان خواست از مصاحبه حضوری خودداری کنند.

باشگاه فولاد به دلیل آنچه وضعیت قرمز کرونا در استان خوزستان اعلام کرده، به نوعی اعضای تیم را ممنوع المصاحبه کرد.

باشگاه فولاد خوزستان بیانیه ای درخصوص خودداری از مصاحبه حضوری روی وبسایت رسمی باشگاه منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

ضمن تشکر ویژه از خبرنگاران و عکاسان پرتلاش و همراه همیشگی که طلایه داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در استان خوزستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت بازیکنان، دیگر اعضای تیم و البته خود خبرنگاران و مجریان عزیز، درخواست داریم از دعوت بازیکنان و دیگر اعضای تیم برای مصاحبه حضوری خودداری کنند.
خبرنگاران و عکاسان عزیز می‌توانند از طریق روابط عمومی باشگاه برای حفظ ارتباط موثر با تیم و پوشش اخبار نماینده فوتبال ایران در آسیا اقدام کنند.
باشگاه فولاد خوزستان برای حضور پرقدرت با توان حداکثری در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تدابیر ویژه ای اندیشیده تا بتواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران و خوزستان در مسابقات آسیایی باشد.

حالا این باشگاه خوزستانی نیز رویه استقلال را در پیش گرفته است.