شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تراکتور

پیروزی پرگل تراکتور با درخشش هافبک پیشین پرسپولیس در اولین بازی سال نو

پیروزی سه بر دو تراکتور مقابل علم و ادب با گلزنی مسعود شجاعی ، سامان نریمان جهان و علی فتحی

تیم تراکتور در دیداری دوستانه در برابر تیم علم و ادب به پیروزی رسید . گل های تراکتور در این بازی را شجاعی ، نریمان جهان و فتحی به ثمر رساندند.

تیم تراکتور در دیداری دوستانه در برابر تیم علم و ادب به پیروزی رسید . گل های تراکتور در این بازی را شجاعی ، نریمان جهان و فتحی به ثمر رساندند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات نوروزی تعیین شده از سوی کادر فنی، از روز سه شنبه سوم فرودین ماه تمرینات خود در سال ۱۴۰۰ را آغاز کرد. با توجه به تعطیلی بازی های لیگ برتر، تراکتوری ها یک بازی دوستانه در دستور کار خود داشتند که این دیدار امروز برگزار شد.

یاران رسول خطیبی عصر امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم علم و ادب تبریز رفتند و موفق شدند حریف خود را با نتیجه سه بر دو شکست داده و سال جدید را با برد شروع کنند.

در نیمه نخست رسول خطیبی بازیکنان جوان را به میدان فرستاد که این نیمه به تساوی یک – یک انجامید. در این نیمه علی فتحی برای تراکتور گلزنی کرد.

در نیمه دوم و با ورود بازیکنان اصلی به زمین، تراکتور شکل هجومی ‌تری به خود گرفت و موفق شد توسط مسعود شجاعی و سامان نریمان جهان دو بار دروازه حریف را باز کند و در مجموع به پیروزی سه بر دو برسد.

گفتنی است که تیم تراکتور در حال حاضر با ۲۶ امتیاز در مکان پنجم لیگ برتر قرار دارد و اولین بازی خود در سال جدید را روز شنبه چهاردهم فروردین ماه مقابل مس رفسنجان در تبریز برگزار خواهد کرد. این تیم از ماه آینده نیز باید در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.