شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#جلوگیری#کرونا

جرایم سختگیرانه باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا

مصوبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی برای جریمه سنگین بازیکنان کرونایی

باشگاه پرسپولیس قوانین سختگیرانه ای برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان به بیماری کرونا وضع کرده است تا در آستانه لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نشود.

باشگاه پرسپولیس قوانین سختگیرانه ای برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان به بیماری کرونا وضع کرده است تا در آستانه لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نشود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قوانین سختگیرانه ای را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته است.

این باشگاه از دیروز پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ بابت هر عکسی که بازیکنان در آن بدون رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشته باشند مبلغ بیست میلیون تومان برای فرد خاطی جریمه در نظر گرفته است. همچنین انتشار فیلمی از سوی آنها در میهمانی ها و دورهمی ها هم جریمه ای ۵۰ میلیونی دارد.

طبق مصوبه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در صورتیکه بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم از سر بی احتیاطی درگیر بیماری کرونا شوند تا یکصدمیلیون تومان جریمه خواهند شد.
همچنین در صورت تکرار رفتارهای پرخطر که سلامتی تیم را تحت تاثیر خود قرار دهد بازیکنان این تیم با کسر درصدی از قراردادهای خود روبرو خواهند شد.
باشگاه پرسپولیس پس از مشورت با یحیی گل محمدی چنین مصوبه ای را به حالت اجرایی در آورده است تا بازیکنان در مواقع استراحت خود نیز موارد بهداشتی را رعایت کنند.
البته تا کنون بازیکنانی نظیر مهدی عبدی، علی شجاعی و میلاد سرلک با جریمه های باشگاه به دلیل انتشار عکس از انها بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مواجه شده اند.