شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#دام#رحمتی

تمرینات سخت شاگردان رحمتی برای به دام انداختن پرسپولیس + سند

تمرینات سخت تیم پدیده برای دیدار با پرسپولیس

شاگردان مهدی رحمتی در تیم پدیده مشهد ، این روز ها سخت تمرین می کنند تا بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند و وضعیتشان در جدول را بهبود ببخشند.

شاگردان مهدی رحمتی در تیم پدیده مشهد ، این روز ها سخت تمرین می کنند تا بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند و وضعیتشان در جدول را بهبود ببخشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سومین روز از دور جدید تمرینات پدیده مشهد در حالی پیگیری شد که سید مهدی رحمتی و کادر فنی او با حساسیت بیشتری کار بازیکنان را زیر نظر گرفته‌اند تا بتوانند در ادامه فصل شرایط خوبی پیدا کنند و روند گلزنی خود را بهبود ببخشند.

پدیده در نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم از دست داد و به جای آن مهرداد بایرامی، بازیکن نساجی را به خدمت گرفت که این بازیکن هم در نخستین حضور ثابت خود در ترکیب مشهدی‌ها موفق شد دروازه پیکان را در جریان برتری ۲ بر صفر تیمش باز کند.

بایرامی که پیش از حضور ساکت الهامی در نساجی از این تیم جدا شد و به پدیده رفت، در تمرینات روزهای اخیر این تیم با انگیزه بالایی ظاهر شده و زیر نظر رحمتی و کادر فنی او در حال تمرین ویژه است تا روند گلزنی خود را حفظ کند و بتواند در خروج این تیم از نیمه پایین جدول موثر ظاهر شود.

پدیده با اضافه شدن بایرامی و بازگشت دوباره امین قاسمی‌نژاد به تمرینات بدون شک با شرایط بهتر و توان هجومی بیشتری مقابل حریفان قرار می‌گیرد و می‌تواند دوباره تبدیل به تیم دردسرساز برای رقبای خود شود.

پدیده در اولین بازی سال جدید باید به مصاف تیم پرسپولیس برود.