به گزارش برنا؛ سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری 2 توزیع‌کننده انواع دارو و قرص‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارشی مردمی مبنی بر فروش قرص و داروهای غیرمجاز توسط متصدیان واحدهای صنفی در مرکز و جنوب تهران تیم‌هایی از مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران، در راستای اجرای طرح‌های نوروزی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

او عنوان کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و متصدیان دو واحد صنفی در حوالی میدان سپاه و محله نازی‌آباد، در حال فروش قرص‌های غیر مجاز به مشتریان هستند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ بیان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان اخذ و ماموران این پلیس در دو عملیات مستقل هر دو متصدی واحدهای صنفی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی‌های بیشتر  7 هزار و 500 عدد انواع قرص و داروی غیر مجاز کشف و هر دو واحد صنفی با دستور قضائی پلمب شد.

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه متصدیان این واحدهای صنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند،  خاطر نشان کرد: داروهای غیر مجاز، در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شود و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران ناپذیری بر سلامت افراد داشته باشد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را سریعا با شماره گیری مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش دهند.