رجز خوانی فرمانده نظامی ایران برای دشمنان

امیر علیرضا صباحی فرد در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی  خنداب با تبریک فرارسیدن سال نو، گفت: ان شالله همانند سال گذشته که در نیروی پدافند هوایی ارتش کارهای بسیار زیادی به همت شما عزیزان انجام شد برنامه ریزی ها بر این است که بتوانیم در سال ۱۴۰۰ با روحیه مضاعف کارهای بهتری را انجام دهیم و به منویات فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۰ ، افزود: مقام معظم رهبری سال گذشته را سال جهش تولید نامگذاری کردند و امسال هم در ادامه همان موضوع، سال ۱۴۰۰ را سال تولید پشتیبانی‌ها و رفع موانع نامگذاری کردند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی تاکید کرد: ما همه با جدیت دست در دست هم خواهیم داد تا به منویات ایشان عمل کنیم و در دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی ایران محکم بایستیم؛ همانطور که تا کنون هیچ دشمنی و ابر قدرتی به خودش جرأت نداده که چشم طمعی به ایران اسلامی ما داشته باشد.

امیر صباحی فرد گفت: این میسر نبوده مگر به خاطر قدرت ماندگار نیروهای مسلح بدانید اگر ما ضعیف بودیم قطعاً به ماحمله می‌کردند. علت اینکه به ماحمله نمی‌کنند قوی بودن ما به انواع و اقسام تجهیزات و سلاح‌های بومی و رزمندگان متخصص و با اعتقاد است.