شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حافظ#سربازان

سربازان حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند

امیر سرتیپ دوم احمد شفیعی گفت: خدمت سربازی یک امر مقدس است چراکه سربازان حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند.
خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم احمد شفیعی، فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش به مناسبت اعیاد شعبانیه و بویژه سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از یکان‌های سربازی قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش بازدید کرد.

وی با حضور در جمع سربازان این قرارگاه، حضرت علی اکبر (ع) را اسوه شجاعت، رشادت، ادب و معرفت دانست و ایشان را بهترین الگو برای نسل جوان برشمرد.

وی افزود: شما سربازان که آینده ساز کشور اسلامی مان هستید باید با تاسی از سیره شهدا که بیشتر آنان در سنین جوانی در سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته و با ایمان، اخلاص و شجاعت بی نظیر حماسه آفریدند، امروز آماده دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی باشید.

فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش خطاب به سربازان این ستاد اظهار داشت: خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار ارزشمندی است تا ضمن انجام وظایف محوله و فراگیری آموزش‌های نظامی از هر فرصتی که در این دو سال به دست آوردید برای مهارت افزایی و افزایش سطح دانش و معلومات خود استفاده کنید.

امیر شفیعی در ادامه از اماکن سربازی، پاسدارخانه و آسایشگاه کارکنان وظیفه بازدید و نکاتی را در خصوص تداوم دقت در رعایت مسایل بهداشتی و اجرای کامل دستورالعمل‌های مقابله با ویروس کرونا به فرماندهان یکان‌های سربازی و کارکنان وظیفه حاضر در شیفت‌های نوروزی ستاد ارتش بیان کرد و ضمن تقدیر از سربازان نمونه، هدیه نقدی به عنوان عیدی به کلیه کارکنان وظیفه این قرارگاه اهدا نمود.
 

انتهای پیام/