شهر خبر

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲| توقف اسپانیا و پیروزی قاطعانه انگلیس/ ایتالیا و آلمان از سد رقبا گذشتند


مقدماتی جام جهانی 2022| توقف اسپانیا و پیروزی قاطعانه انگلیس/ ایتالیا و آلمان از سد رقبا گذشتند

در ادامه دیدارهای هفته اول مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در قاره سبز، ایتالیا و آلمان بر رقبای خود غلبه کردند و اسپانیا در اولین گام متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نخست از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، پنجشنبه شب پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدارها، اسپانیا در گروه B مسابقات مقابل یونان با تساوی یک - یک متوقف شد.

آلوارو موراتا در دقیقه 33 دروازه یونان را گشود، اما آناستاسیوس باکاستاس در دقیقه 57، گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در دیگر بازی این گروه نیز سوئد با نتیجه یک بر صفر از سد گرجستان گذشت و در صدر جدول گروه B قرار گرفت.

در گروه C هم ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر مقابل ایرلند شمالی پیروز شد. دومنیکو براردی در دقیقه 14 و چیرو ایموبیله در دقیقه 39، گل‌های آتزوری را در این مسابقه به ثمر رساندند. در دیگر دیدار این گروه نیز سوئیس با نتیجه 3 بر یک بر بلغارستان غلبه کرد.

در گروه F هم دیدار تیم‌های مولداوی و جزایر فارو با تساوی یک - یک و تقابل اسکاتلند و اتریش با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت. رژیم اشغالگر قدس هم با نتیجه 2 بر صفر از دانمارک شکست خورد.

در گروه I، انگلیس با نتیجه 5 بر صفر سن‌مارینو را در هم کوبید. جیمز واردپروس در دقیقه 14، دومینیک کالورت‌لوین در دقایق 21 و 53، رحیم استرلینگ در دقیقه 31 و اولی واتکینز در دقیقه 83 برای سه‌شیرها گلزنی کردند. در این گروه همچنین آلبانی با نتیجه یک بر صفر مقابل آندورا پیروز شد و دیدار مجارستان و لهستان به تساوی 3 - 3 انجامید.

در گروه J نیز آلمان با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایسلند به برتری رسید. لئون گورتزکا در دقیقه 3، کای هاورتز در دقیقه 7 و ایلکای گوندوگان در دقیقه 56، دروازه ایسلند را گشودند. در دیگر دیدارهای این گروه، رومانی با نتیجه 3 بر 2 از سد مقدونیه شمالی گذشت و ارمنستان با نتیجه یک بر صفر بر لیختنشتاین غلبه کرد.

انتهای پیام/