شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#رییس فدراسیون

پشت پرده نامه عجیب علی کریمی به رییس فدراسیون فوتبال ؛ علت اقدام جادوگر چه بود؟

شک ادامه دار علی کریمی به صحت انتخابات هیات فوتبال استان تهران، دلیل نامه وی به شهاب الدین عزیزی خادم

پشت پرده نامه علی کریمی به شهاب الدین عزیزی خادم

علی کریمی که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قافیه را به شهاب الدین عزیزی خادم باخت، در اقدامی عجیب به رییس فدراسیون فوتبال نامه زد. نامه ای که نشان می دهد جادوگر فوتبال ایران همچنان به رای گیری در انتخابات هیات فوتبال استان تهران مشکوک است و آن را قبول ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، برای خیلی ها عجیب بود که چرا علی کریمی ناگهان رییس فدراسیون فوتبال را خطاب قرار داد.

علی کریمی امروز با یک استوری در اینستاگرام از شهاب عزیزی خادم خواست انتخابات هیات فوتبال تهران را دوباره برگزار کند.

علی کریمی که از روز مجمع فدراسیون فوتبال هیچ اظهارنظری درباره پیروزی شهاب عزیزی خادم در انتخابات فدراسیون فوتبال نکرده بود، امروز ناگهان از رییس فدراسیون فوتبال خواست انتخابات هیات فوتبال تهران را دوباره و این بار با نظارت مستقیم خودش برگزار کند. کریمی خطاب به عزیزی خادم نوشت:

اگر واقعا آدم سالمی هستید و آمده اید خدمت کنید به فوتبال، در اولین اقدام انتخابات آخر هیات فوتبال تهران را باطل و زیر نظر خودتان دوباره رای گیری کنید! در غیراینصورت هیچ فرقی با قبلی ها ندارید. منتظریم!

شتاب برای یک انتخاب
انتخابات هیات فوتبال تهران درست چند روز قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار و در فضایی که از نگاه کارشناساسان غیر دموکراتیک بود، حبیب الله شیرازی بعد از ۱۲ سال ریاست پر حرف و حدیث در فوتبال پایتخت برای یک دوره چهار ساله دیگر رییس هیات فوتبال تهران شد.

تنها چند روز پس از برگزاری این انتخابات، علی کریمی که آن زمان نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال بود، در جمع دوستان خود اعلام کرد اگر رییس فدراسیون فوتبال شود، اولین اقدامش باطل کردن انتخابات هیات فوتبال تهران خواهد بود.

اعتراض علی کریمی به انتخابات فوتبال تهران
قبلا عنوان شده بود اگر علی کریمی رییس فدراسیون فوتبال شود، انتخابات تهران را باطل می کند. ماجرا از این قرار بود که جادوگر قصد داشت در یک مصاحبه انتقادی و صریح مواضع خود را در خصوص انتخابات هیات فوتبال تهران که صدای فعالان فوتبال پایتخت را در آورده بود، اعلام کند اما در لحظه آخر تصمیم او عوض شد و اعلام کرد در صورتی که در مجمع رای بیاورد، اولین اقدامش ابطال انتخابات هیات فوتبال تهران خواهد بود، انتخاباتی که بیشتر به یک نمایش شباهت داشت. علی کریمی اما در مجمع ۹ رای آورد و انتخابات در مرحله دوم به سود شهاب الدین عزیزی خادم به پایان رسید.

ادعای عزیزی خادم: درهای فدراسیون باز است
فردای آن روز عزیزی خادم با حضور در برنامه فوتبال برتر تاکید کرد درهای فوتبال به روی بزرگان باز است. او همچنین روز سی اسفند در پیام تحویل سال رییس فدراسیون فوتبال که از طریق رسانه طرفداری منتشر شد، اعلام کرد عیدی او به فوتبال ایران این است که درهای فدراسیون را به روی تمام قهرمانان ملی باز کرده و از آنها دعوت به همکاری می کند. شهاب عزیزی خادم اول فروردین نیز در گفتگو با رسانه طرفداری بار دیگر اعلام کرد از تمام بزرگان فوتبال ایران می خواهد اگر قصد کمک به فوتبال را دارند، به فدراسیون فوتبال مراجعه کنند.

تلاش برای نزدیک کردن کریمی به فدراسیون
در پی این دعوت رسمی رییس فدراسیون فوتبال از بزرگان، عده ای از دوستان مشترک شهاب عزیزی خادم و علی کریمی تلاش کردند جادوگر را به رییس فدراسیون فوتبال نزدیک کنند. عزیزی خادم پیش از این نیز گفته بود اگر حق رای داشت حتما به علی کریمی رای می داد. همین گفته و دعوت های پی در پی او از بزرگان فوتبال و مهم تر از همه، تلاش عزیزی خادم برای راه اندازی خیریه ستاره های فوتبال و پر رنگ شدن مسئولیت اجتماعی فوتبال در جامعه که همیشه مدنظر کریمی بوده، به دوستان مشترک طرفین این امکان را داد که زمینه نزدیک شدن کریمی به فدراسیون فوتبال را فراهم کنند.

فدراسیون در حال تحقیق پیرامون هیات فوتبال تهران
حالا در واکنش به این تلاش ها، علی کریمی از شهاب عزیزی خادم یک درخواست دارد؛ انتخابات هیات فوتبال تهران را دوباره برگزار کن… این البته مطالبه بسیاری از اهالی فوتبال تهران است و گفته می شود عزیزی خادم گروهی از افراد معتمد خود را مامور بررسی اتفاقات رخ داده در این انتخابات کرده و بعید نیست در صورتی که اساسنامه اجازه چنین کاری را بدهد، انتخابات فدراسیون فوتبال باطل و این بار با نظارت فدراسیون فوتبال برگزار شود. به نظر می رسد علی کریمی هم می خواهد با این درخواست، فدراسیون فوتبال را به برگزاری یک انتخابات دموکراتیک در هیات فوتبال تهران ترغیب کند.