شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سیاه

انگیزه های فراوان کاپیتان پرسپولیس پس از پایان دوران سیاه نیمکت نشینی

بازگشت درخشان امید عالیشاه به روزهای اوج با گلزنی در دیدارهای اخیر سرخپوشان

درخشش امید عالیشاه در پرسپولیس

نیمکت نشینی های متوالی امید عالیشاه در پرسپولیس باعث شده بود تا هواداران کاپیتان خود را به فراموشی بسپارند. حالا ستاره خط میانی سرخپوشان با درخشش در بازی های اخیر تیمش نوید بازگشت به روزهای اوج خود را می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، امید عالیشاه حالا بیشتر از همیشه به دنبال رقابت برای اثبات خودش در پرسپولیس است.

تا قبل از آن جذایی کذایی عالیشاه به مقصد تراکتور، او جایگاه ثابت خودش را در تفکرات برانکو داشت. هنوز که هنوز است خیلی ها ترکیب او با مسلمان، احمدزاده، طارمی و علیپور در لیگ پانزدهم را یکی از بی‌رحم‌ترین‌ها می دانند. عالیشاه بعد بازگشتش چندان نتوانست خودش را دوباره پیدا کند. یک روز با برانکو درگیر بود و بعدها هم با کالدرون. او طاقت دوری از مستطیل سبز را نداشت. این در حالی بود که بازیکنان دانه درشتی مثل امیری و ترابی جای خودشان را در جمع سرخپوشان پیدا کرده بودند.

اما بازگشت دوباره یکی از کاپیتان‌های سرخپوشان به جاده درست اوج گرفتن از همان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کلید خورد. جایی که او حتی در اندک دقایق حضورش حسابی کار سرخ‌ها را راه می‌انداخت و پاس گل‌های بی نظیرش زمینه سازی صعود به فینال آسیا را فراهم کرد. بعدها هم در لیگ پایش را فراتر گذاشت و توانست خودش را به عنوان یک مهره ثابت به گل محمدی ثابت کند و دیگر از آن حاشیه‌ های تمام نشدنی فاصله بگیرد. حالا امید عالیشاه بیشتر از حرص زدن برای میکروفون و گلایه کردن دنبال رقابت است و این دقیقاً‌ همان چیزی است که هواداران پرسپولیس مدت‌هاست دنبال آن هستند.

عالیشاه حالا بیشتر از همیشه در قامت یک کاپیتان به تیمش کمک می کند و همین مورد روی عملکرد او در زمین هم تاثیر گذاشته است.