شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال زیر شلاق تمرینات شدید

به گزارش منیبان، استقلال اولین تیم لیگ برتری بود که در سال 1400 تمریناتش را آغاز کرد و آبی پوشان زیر نظر فرهاد مجیدی تمرینات پرفشار و منظمی را پشت سر می گذارند تا برای حضور پرقدرت در ادامه رقابت های لیگ برتر خود را آماده کنند.
نکته جالب توجهی که این روزها در تمرینات استقلال مشاهده می شود، خستگی بازیکنان استقلال در هنگام تمریناتی است که مجیدی برای شاگردانش در نظر گرفته و مشخص است که آنها تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذارند.
استقلال در نیم فصل نخست و در زمان حضور محمود فکری مربی بدنسازی را در کادرفنی خود نداشت اما با حضور فرهاد مجیدی، او بهزاد نوشادی را به عنوان مربی بدنساز به کادر خود اضافه کرد و او پس از حضور در نخستین تمرین آبی پوشان اعلام کرد که بازیکنان استقلال از لحاظ بدنی عقب هستند و نیاز به تمرینات ویژه دارند.
به نظر می رسد در روزهای اخیر و با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا دیدار استقلال و پیکان، آبی پوشان تمرینات سنگین و پرفشاری را زیر نظر مربی بدنساز خود می گذرانند و چهره آنها در تصاویری که از تمرینات مخابره می شود، گویای این مسئله است.
در تمرین امروز آبی پوشان بازیکنانی نظیر وریا غفوری، سیاوش یزدانی و آرش رضاوند پس از انجام تمرینات سخت و پرفشار کادرفنی استقلال نای بلند شدن نداشتند و باید دید این تمرینات سخت در آینده چقدر بر روی روند کسب نتایج تیم مجیدی تأثیرگذار خواهد بود.