شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#فوری#آذربایجان شرقی

درخواست فوری هیات فوتبال آذربایجان شرقی از زنوزی ؛ مالک متمول می پذیرد؟ + سند

نامه هیات فوتبال آذربایجان شرقی به محمدرضا زنوزی و درخواست از وی برای ادامه همکاری با ماشین سازی تا پایان فصل

نامه هیات فوتبال آذربایجان شرقی به محمدرضا زنوزی

پس از اینکه ماشین سازی با نتایج ضعیف وارد بحران شد، محمدرضا زنوزی اعلام کرد دیگر قصد مالکیت این باشگاه را ندارد. حالا هیات فوتبال آذربایجان شرقی با ارسال نامه ای از این مالک متمول درخواست کرده است تا پایان فصل جاری به همکاری خود با این تیم تبریزی ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، هیات فوتبال آذربایجان شرقی از محمدرضا زنوزی مالک تراکتور خواست ماشین سازی را هم تا پایان فصل حمایت کند.

جواد ششگلانی درخواست حفظ تیم ماشین سازی تا پایان فصل را به صورت رسمی و مکتوب به مالک تراکتور ارائه کرد.

در سومین روز از سال جدید، نامه ای با امضای مالک تراکتور منتشر شد که در آن به هیات فوتبال آذربایجانشرقی اعلام کرده بود می خواهد مالکیت ماشین سازی را واگذار کند. در پی این نامه حرف و حدیث های فراوانی به وجود آمد و حتی گفته شد زنوزی می خواهد تیم را به خارج از استان بفروشد اما امروز هیات فوتبال استان آذربایجان  شرقی ابتدا تاکید کرد امتیاز نماینده تبریز از استان خارج نمی شود و نام آن هم تغییر نمی کند. همین مساله شائبه واگذاری دوباره تیم به کارخانه ماشین سازی را در پی داشت. تا این که امروز جواد ششگلانی با این که هنوز از صحت و سقم نامه سوم فروردین زنوزی مطمئن نبود، به صورت مکتوب از مالک تراکتور خواست مالکیت ماشین سازی را تا پایان فصل حفظ کند! ششگلانی در نامه ای که تاریخ آن همین امروز پنجم فروردین است، به مالک تراکتور یادآوری کرد طبق مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال اصلا در طول فصل امکان انتقال امتیاز تیم وجود ندارد.

جواد ششگلانی رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی در نامه ای به محمدرضا زنوزی مالک تیم ماشین سازی تبریز خواستار حفظ تیم و مدیریت آن تا پایان فصل شد. حال باید دید زنوزی با این درخواست موافقت می کند یا نه؟

نامه هیات فوتبال آذربایجان شرقی به محمدرضا زنوزی

طبق قانون این که مالکیت دو باشگاه لیگ برتری بر عهده یک فرد باشد، خلاف است اما جواد ششگلانی از مالک تراکتور که پیش از این اعلام کرده بود مالکیت ماشین سازی را واگذار کرده است، می خواهد همزمان تا پایان فصل مالک ماشین سازی هم باشد.

اصل ماجرا این است که زنوزی از رفتارهای مسئولان ورزشی استان آذربایجان شاکی است و به همین دلیل دیگر قصد ندارد از ماشین سازی حمایت مالی کند. مخارج بالای تراکتور و بدهی های سنگین این باشگاه به طلبکاران خارجی و بازیکنان فعلی هم باعث شده زنوزی توان اداره همزمان دو تیم را نداشته باشد.

در تبریز شایعه شده شب عید فقط ۳۰۰ میلیون تومان پول به باشگاه ماشین سازی تزریق شده و این مبلغ به تصمیم سرمربی تیم، میان بازیکنان تقسیم شده تا آنها حداقل با جیب خالی به تعطیلات نوروزی نروند!

این خبر اگر صحت داشته باشد عمق فاجعه را نشان می داد.