شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#گزارش تمرین#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

گزارش تمرین پرسپولیس| بازگشت رادوشویچ و پا به توپ شدن باقری


گزارش تمرین پرسپولیس| بازگشت رادوشویچ و پا به توپ شدن باقری

دومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در سال جدید در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، دومین جلسه تمرینی سرخپوشان بعد از بازگشت از تعطیلات نوروزی، از ساعت 12 امروز پنجشنبه در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی در هوایی ابری و بهاری آغاز شد.

پیش از شروع تمرین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و نکات لازم در خصوص برنامه تیم را تشریح کرد.

در بخش اول تمرین امروز، بازیکنان زیر نظر مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز تیم، با انجام حرکات کششی و نرمشی و دوهای کوتاه، بدن‌ها را گرم و سپس بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر داوود فنایی، برنامه‌های ویژه خود را انجام دادند. بوژیدار رادوشویچ که به مرخصی رفته بود، از امروز در تمرینات حضور یافت و در کنار سایر سرخپوشان به تمرین پرداخت. 

در مرحله بعدی تمرین، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی در برنامه قرار گرفت و بعد از آن، پاسکاری تحت فشار و گلزنی در دروازه‌های کوچک اجرا شد.

فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم زرد و نارنجی انجام و طی آن، تیم نارنجی در یک بازی مهیج و نزدیک، برنده شد. کریم باقری در این بخش به عنوان بازیکن برای یکی از دو تیم به میدان رفت.

ملی‌پوشان پرسپولیس و افشین پیروانی که در کنار مادرش در بیمارستانی در شیراز حضور دارد، در تمرین امروز غایب بودند. 

تمرین پرسپولیس حدود 70 دقیقه به طول انجامید و سرخپوشان پس از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

انتهای پیام/