شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#فوتبال#تیم ملی فوتبال

دی‌بوئر پس از باخت سنگین هلند مقابل ترکیه: ماتم نمی‌گیرم چون هنوز اول راه هستیم


دی‌بوئر پس از باخت سنگین هلند مقابل ترکیه: ماتم نمی‌گیرم چون هنوز اول راه هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند با وجود شکست سنگین شاگردانش مقابل ترکیه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، به کسب نتیجه در ادامه مسابقات امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از عجیب‌ترین و غیرمنتظره‌ترین نتایجی که شب گذشته در اولین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا رقم خورد، باخت 4 بر 2 تیم ملی هلند در خانه ترکیه بود.

فرانک دی‌بوئر سرمربی تیم ملی هلند، پس از شکست شاگردانش در اولین دور از بازی‌های گروه G، به خبرنگاران گفت: نتیجه بدی گرفتیم و ضربه سنگینی خوردیم اما این تنها اولین بازی از 10 بازی است که در مرحله انتخابی پیش‌رو داریم. هدف‌مان این است که در مسابقات بعدی با ارائه بازی‌هایی بهتر مطمئن شویم که دیگر هیچ امتیازی را از دست نخواهیم داد. ترکیه رقیبی سرسخت است اما فقط قدرت این تیم نبود که دلیل باخت ما شد. می‌دانستیم ترکیه تیمی است که بازی‌اش وابسته به ضدحمله است و منتظر رخ دادن اشتباهی از سوی بازیکنان ما می‌ماند تا فاز بازی‌اش را از دفاعی به هجومی تغییر دهد. با وجود آگاهی از این موضوع باز هم مرتکب اشتباهاتی شدیم که کارمان را سخت کرد.

 

دی‌بوئر با ابراز نارضایتی از ریتم بازی شاگردانش افزود: به نظر می‌رسد تیم ما برتری‌جویی و تمرکز لازم برای حمله به دروازه حریف را ندارد. با تمام این‌ موارد کلی موقعیت ساختیم و باید جنبه‌های مثبت بازی‌مان را هم ببینیم چون در فوتبال اوضاع به سرعت تغییر می‌کنند. الان هم باید خیلی سریع از این شکست بگذریم. با توجه به میزان تجربیات بازیکنان‌مان، اطمینان دارم که می‌توانیم به هدف‌مان برسیم. اتفاقی که در این بازی رخ داد بد بود اما من به خاطر آن ماتم نمی‌گیرم. می‌دانم که می‌توانیم و باید بهتر از اینها بازی کنیم.

مسابقه بعدی تیم ملی هلند در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، روز شنبه است که نارنجی‌پوشان میزبان لتونی خواهند بود. سه روز پس از آن هم مردان دی‌بوئر برابر جبل‌الطارق به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/