شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایلام#هلال احمر#مرز مهران#عراق

برگزاری "مانور صفر" در مرز مهران


برگزاری "مانور صفر" در مرز مهران

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۵ بامداد امروز، مانور صفر لحظه‌ای بر اساس سناریوی هجوم مردم کشور عراق به نقطه مرزی مهران به علت حادثه تروریستی در شهرستان مهران استان ایلام برگزار شد.

محمدحسن قوسیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آمار اجرای طرح مراقبت بهداشتی  شیوع ویروس کرونا و همچنین طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت 8 صبح پنجم فروردین 1400  اظهار کرد: 40 هزار و 443 نفر از مبادی مرزها در طرح مراقبت بهداشتی  شیوع ویروس کرونا وارد کشور شده‌اند که 9 هزار 439 تست سریع و 4 هزار 337 تست "پی سی آر" انجام شده است و 264 نیروی عملیاتی در طرح مشارکت دارند.

وی گفت:  در طرح امداد و نجات نوروزی نیز یک هزار و 205 پایگاه و مرکز امدادی در مسیر جاده‌ها در نظر گرفته شده است که از زمان اجرای این طرح تا به امروز 846 مورد عملیات، 2 هزار 612 نفر حادثه دیده، یک هزار و 142 نفر امداد رسانی، 500 نفر انتقال به مراکز درمانی و 104 نفر نیز نجات فنی یافته‌اند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به  برگزاری مانور صفر لحظه‌ای در ایلام( مهران)، تصریح کرد: ساعت 5 بامداد امروز،  مانور صفر لحظه‌ای بر اساس سناریوی هجوم مردم کشور عراق به نقطه مرزی مهران به علت حادثه تروریستی در شهرستان مهران استان ایلام برگزار شد. همچنین وضعیت زرد به استان‌های کردستان، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر اعلام شده بود و این مانور لحظاتی پیش به پایان رسید.

انتهای پیام/