به گزارش برنا؛ بازیگران سینما و تلویزیون نیز مانند بسیاری از مشاغل در دوران کرونا خانه نشین شدند و بر خلاف تصور خیلی ها ترجیح داده اند به جای حضور در پروژه های مختلف در قرنطینه بمانند و فعالیتی نداشته باشند.

وضعیت سه هنر مند پیشکسوت «زهره صفوی»، «فرحناز منافی ظاهر» و «مائده طهماسبی» را در سالی که گذشت از نظر می گذرانید.

زهره صفوی: آرزومندم خداوند به مردم آرامش و سلامتی عطا کند

زهره صفوی در خصوص اینکه در ایام کرونا فعالیت حرفه ای دارد یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: در ایام کرونا ابدا مشغول به کار نمی شوم حتی برای بازی در فیلم و سریال پیشنهاد بازی داشتم اما مخالفت کرده و نرفتم.

صفوی افزود: در این ایام کرونا اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب و تماشای تلویزیون سپری کرده ام تا جایی که توانسته ام خود را با کارهای روزمره سرگرم کرده ام.

این هنرمند آرزوی خود را بیان کرد و گفت: در حال حاضر طبق گفته ی قبل آرزو دارم که این بیماری هر چه زود تر از جهان ریشه کن شود، افراد مریض شفا پیدا کنند، خداوند به همه ی مردم آرامش و سلامتی عطا کند و در آخر نیز من و خانواده ام را یاری کند.

فرحناز منافی ظاهر: در دوران کرونا اصرار تهیه کنندگان و کارگردان ها برای بازی در فیلم و سریال ها نوعی خود خواهی است!

فرحناز منافی ظاهر بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اینکه در ایام کرونایی فعالیت حرفه ای دارد یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: در وضعیت کرونا کم تر کسی پیدا می شود تا فعالیتی داشته باشد اما ما متاسفانه در حرفه خود مشغول کار بودیم. البته تا قبل از تشدید ویروس کرونا با یک پروژه برای بازی در یک فیلم سینمایی قرداد داشتم و به همین دلیل امکان لغو آن نبود اما با حفظ تمام پروتکل های بهداشتی به پایان رسید هر چند که بازیگر سر صحنه ی فیلم برداری این امکان را ندارد تا ماسک بزند اما به هر حال در تیر ماه تمام شد. در حال حاضر نیز پیشنهاد های زیادی در خصوص بازیگری به من شده است اما به هیچ عنوان در صدد قبول کردن آن نیستم .

او ادامه داد: به نظر من افرادی که در حال حاضر مشغول بازی کردن هستند خیلی کار پر خطری را دنبال می کنند. به نظر من  تهیه کنندگان و کار گردان ها در این وضعیت خود خواهی خود را نشان می دهند درحقیقت اصلا این کار درست نیست.

این بازیگر در خصوص تعطیلی ها و اینکه اوقات فراغت خود را چگونه گذرانده بیان کرد: در دوران تعطیلات تماشای فیلم یکی از اصلی ترین کارهایی بود که انجام داده ام اما در حال حاضر فیلمنامه ای را که قبلا در گوشه و کنار ذهنم کنار گذاشته بودم شروع کرده و به پایان رساندم.

او در مورد آرزویش گفت: آرزو می کنم خداوند سلامتی و صلح را در جهان حاکم کند.

مائده طهماسبی: آرزو دارم کرونا پایان یابد!

مائده طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اینکه در این شرایط کرونا فعالیتی دارد یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: بله، در دوران کرونا مشغول کار جدیدی در  یک پروژه ی سینمایی بودم که تیر ماه شروع شد و مهر ماه به پایان رسید.

 بازیگر فیلم "هیس دختر ها فریاد نمی زنند" ادامه داد: طی این مدت تعطیلی، تنها چیزی که مرا در اوقات فراغت سرگرم می کرد خواندن کتاب و فیلم دیدن بود حتی مواقعی  با انجام مدیتیشن حال خوبی می گرفتم اما جدا از این ها در حال حاضر مشغول ترجمه ی یک کتاب هستم  و حس می کنم  دوران ترجمه ی این کتاب، بسیار شیرین است.

طهماسبی در خصوص این سوال که در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام به عنوان هنرمند فرهنگ‌سازی انجام داده اید یا خیر خاطر نشان کرد: خیر، واقعیت این است که من زیاد اهل فضای مجازی نیستم و فعالیت محدودی دارم در واقع برای خودم در اینستاگرام دنیای کوچکی دارم که مسائلی که دوستشان دارم را مطرح می کنم.

او با اشاره به اینکه چه آرزویی دارد تصریح کرد: آرزوی آن چنانی ندارم اما برای خودم یک دنیای کوچکی دارم به هر حال در هر برهه زمانی که دچار تشویش، نگرانی و خطر مانند همین کرونا می شویم آرزو می کنیم هر چه سریع تر تمام شود و با توجه به اینکه هر روز جنگ افروزی در حال رشد است و مردان سیاستمدار در هر جای دنیا هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع نمی کنند آرزو می کنیم که اوضاع رو به بهبودی رود اما این آرزو نیز هیچ فایده ای ندارد.