شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آلمان

برگزاری ششمین سالگرد قربانیان هواپیمای ژرمن وینگز/ درخواست خانواده حجت‌الاسلامی انجام شد


برگزاری ششمین سالگرد قربانیان هواپیمای ژرمن وینگز/ درخواست خانواده حجت‌الاسلامی انجام شد

در ششمین سالگرد قربانیان هواپیمای ژرمن وینگز آلمان که دو سرنشین ایرانی هم داشت، درخواست خانواده میلاد حجت‌الاسلامی به سرانجام رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ششمین سالگرد قربانیان هواپیمای ژرمن وینگز آلمان که 4 فروردین ماه 1394 در کوه‌های آلپ و در خاک فرانسه با 150 سرنشین سقوط کرد، امروز (چهارشنبه) به صورت مجازی برگزار شد.

سالگرد قربانیان این حادثه هر سال با حضور خانواده آنها بر سر مزار دسته جمعی‌شان که به صورت یابود است برگزار می‌شد، اما سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا لغو و امسال به صورت مجازی برگزار شد.

میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی، خبرنگاران ورزشی خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز هم از قربانیان این حادثه بودند که یادشان همراه با سایر درگذشتگان گرامی داشته شد. دو خبرنگاری که همراه با تیم ملی فوتبال راهی اتریش شدند و سپس برای پوشش خبری دیدار الکلاسیکو به شهر بارسلونا سفر کردند، اما سفر آنها بی بازگشت بود و پروازی که به مقصد دوسلدورف آلمان بود تا سپس از آنجا به اردوی تیم ملی ملحق شوند، سقوط کرد.

در این مراسم که با حضور آنلاین خانواده قربانیان برگزار شد، نام تمام قربانیان روی صفحه نمایش قرار گرفت. همچنین کشیشی که مسئول اجرای مراسم بود و در کارگروهی که به امور خانواده قربانیان رسیدگی می‌کند عضویت دارد، اعلام کرد کتابی درباره قربانیان این هواپیما به پیشنهاد پدر میلاد حجت‌الاسلامی منتشر شده است.

انتهای پیام/