پشت پرده شکنجه 2 دختر بچه گنبدی / دادستانی اعلام کرد + فیلم
حجم ویدیو: 9.31M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

به گزارش رکنا، به دنبال انتشار خبری در خصوص تعرض به 2 کودک در یکی از روستا‌های گنبدکاووس، دادستانی به این موضوع ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس گفت: با شکایت خانواده‌ها، برای متهم، پرونده تشکیل شد.

خلیلی افزود: به گفته خانواده‌ها، متهم به کودکان آنان تعرض کرده است.

وی ادامه داد: متهم به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم ربایی به او تفهیم و با صدور قرار، فعلا روانه زندان شد.

دادستان گنبدکاووس گفت: برای بررسی موضوع تجاوز هم این دو کودک که 7 و 8 ساله هستند به پزشکی قانونی فرستاده شدند که پزشکی قانونی پس از بررسی موضوع تجاوز را رد کرد.

وی اظهار نظر و ارائه جزئیات بیشتر در این باره را به تکمیل تحقیقات موکول کرد و به مردم اطمینان داد: تعرض به کودکان و آدم ربایی از جرایمی است که دادستانی با حساسیت آن را دنبال می‌کند و برای مجرمان اشد مجارات را دنبال دارد.

رسیدگی به پرونده کودک آزاری در گنبدکاووس با سرعت و قاطعیت

رئیس‌کل دادگستری گلستان برای بررسی روند رسیدگی به پرونده کودک آزاری به دادگستری گنبدکاووس رفت.

هادی هاشمیان پس از نشست با قاضی پرونده و آگاهی از اقدامات انجام شده در جمع خبرنگاران با تأکید بر این که دستگاه قضایی به جرائم علیه نوامیس و امنیت مردم حساس است، گفت: با وجود تعطیلات نوروزی، دستگاه قضایی بلافاصله به موضوع ورود کرده و اقدامات قضایی انجام شده و رسیدگی‌ها در حال انجام است.

هاشمیان تأکید کرد: پرونده با سرعت و قاطعیت رسیدگی می‌شود و گام‌ به‌ گام روند رسیدگی و محاکمه از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام خواهد شد.

 اول فروردین‌ماه امسال در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به دو کودک ۷ و ۸ ساله در یکی از روستاهای گنبدکاووس، ناراحتی و حساسیت زیادی بین مردم منطقه ایجاد شد و بلافاصله دادستانی به موضوع ورود کرد.

پزشکی قانونی گنبدکاووس، پس از بررسی موضوع تجاوز به این دو کودک را رد کرد. دادستانی به اتهام آدم‌ربایی برای متهم که مردی ۵۵ ساله است، قرار بازداشت موقت صادر و متهم فعلاً روانه زندان شد.

فیلم محل حمله به نگهبان شکنجه گر 2 دختر بچه گنبدی + جزئیات

حوادث رکنا : مرد شیطان صفت به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت شیطانی 2 دختر بچه بازداشت شد.

نگهبان شیطان صفت پس از آزار شیطانی 2 دختر بچه توسط اهالی روستای عرب سورنگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت و توسط پلیس دستگیر شد.

 شماری از اهالی روستای عرب سورنگ در اعتراض به کودک آزاری نگهبان سد گلستان به 2 کودک خردسال، ضمن ضرب و شتم این مرد  در ورودی سد را به آتش کشیدند.

دستگیری و ضرب شتم مرد متجاوز در روستای عرب سورنگ

یکی از اعضای شورای روستا گفت: «به دنبال این واقعه، اهالی روستا فرد را مورد ضرب و جرح قرار دادند و نهایتا با دخالت نیروهای انتظامی مرد متجاوز را به مراجع قضایی منتقل کردند.»

یکی از اهالی روستا نیز  ادعا کرد : این شخص 54 ساله قبلا نیز سابقه چنین کاری را داشت و کودکان زیادی از اقدام او ناراضی بودند.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از پرونده مرد شکنجه گر 2 دختربچه گنبدی + نظر پزشکی قانونی

حمله گنبدکاووسی ها به اتاقک نگهبانی مرد شکنجه گر / 2 دختر بچه قربانی بودند

پزشکی قانونی درباره تجاوز به دو کودک گنبدی نظر خود را اعلام کرد.

دادستان گنبدکاووس گفت : متهم پرونده به اتهام آدم ربایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

خسرو خلیلی دادستان گنبدکاووس گفت : به دنبال انتشار خبر تعرض به دو کودک روستایی توسط نگهبان سد گلستان در گنبدکاووس با شکایت خانواده ها برای متهم پرونده قضایی تشکیل و فورا متهم به دادگستری احضار و‌ پس از تفهیم اتهام بر اساس بررسی ها صورت گرفته متهم پرونده به اتهام آدم ربایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

مرد 55 ساله به اتهام آزار و اذیت 2 دختر بچه در گنبدکاووس دستگیر شد.

مرد 55 ساله ای که  به اتهام آزار و اذیت 2 دختربچه در گنبدکاووس مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود توسط پلیس بازداشت شد.

سرهنگ علیرضا نصیری رضی صبح سه شنبه  اظهارکرد: عصر روز یکشنبه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد که چند نفر با شکستن شیشه یک اتاقک نگهبانی فردی حدوداً 55 ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده که ماموران افراد را به آرامش دعوت کرده و به درگیری پایان دادند.

دستگیری کودک آزار 55 ساله در گنبدکاووس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: با پیگیری های پلیس مشخص شد علت ضرب و شتم این فرد، اتهام وی به آزار و اذیت دو دختر بچه بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم ۵۵ ساله و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: متاسفانه پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، عده‌ای فرصت طلب با دامن زدن به این موضوع، با مطرح کردن مسائل قومی و قبیله‌ای کذب، قصد برهم زدن آرامش منطقه را داشتند که با حضور به موقع پلیس و ورود قاطعانه دستگاه قضایی موضوع پایان یافت.

وی با اشاره به وحدت مثال زدنی اقوام در استان گلستان، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم به شایعات مطرح شده توجه نکنند و بر این نکته دقت داشته باشند که مبنای برخورد پلیس و دستگاه قضایی با متخلفان و مجرمان فقط قانون است.