به گزارش برنا؛ سردار"حمید هداوند" در ششمین قرارگاه نوروزی با اشاره به اینکه همه تلاش و توان خود را باید صرف امنیت و آرامش مردم کنیم و بگونه ای عمل نماییم که خدشه ای به آرامش و امنیت شهروندان وارد نشود، گفت: باید تلاش کنیم که امنیت و آرامش در لالیه های مختلف اجتماع جاری و ساری شود و احساس امنیت در وجود شهروندان نقش پیدا کند و این مهم جز با تلاش، دوندگی، ایثار و مجاهدت شبانه روزی تحقق پیدا نخواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بسیاری از سرقت های خرد توسط افراد معتاد متجاهر انجام می شود، عنوان داشت: باید همچون گذشته معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شوند.

سردار هداوند گفت: در ایام نوروز که در واقع مردم در تعطیلات نوروزی به سر می برند لازم است بگونه ای عمل نماییم که مال و منزل آنان در امان باشد و با سرعت عمل خود باید سارقان و زورگیران را زمینگیر نماییم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید براینکه نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند، بیان داشت: باید بگونه ای عمل نمایم که همواره شاهد افزایش کشفیات و کاهش وقوع جرایم باشم و این مهم تنها با هم افزایی و تلاش دوچندان اتفاق خواهد افتاد.

او با اشاره به اینکه امروز شما مسئول هستید و تا در این مسئولیت و جایگاه هستید تلاش نمایید که دین خود را ادا نماید، بیان داشت: هیچ گونه اهمال و کم کاری در خدمت به مردم پذیرفته نخواهد بود.