شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایام نوروز#مجتمع

خدمات‌رسانی ۸۶۷ مجمتع بین‌راهی به مردم در ایام نوروز


خدمات‌رسانی 867 مجمتع بین‌راهی به مردم در ایام نوروز

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از خدمات‌رسانی ۸۶۷ باب مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی به مردم در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا شهرکی ثانوی اظهار کرد: در زمان حاضر 867 باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در حال بهره برداری در سطح شبکه راه‌های کشور وجود دارد که به کاربران جاده‌ای ارائه خدمات رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: با هدف رعایت حقوق شهروندان به ویژه مسافران نوروزی و کاربران جاده ای، "کمیته ویژه نظارت" تشکیل شدهکه بازدیدهای دوره ای مستمر توسط این کمیته صورت می‌پذیرد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی فوری و موثر از سوی ادارات کل تابعه، تشکل‌های صنفی ذیربط و همچنین بخش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی مبنی بر ضرورت ضدعفونی کردن فضای عمومی و مراکز رفاهی و تجاری و خدماتی مجتمع ها و استفاده از مواد ضدعفونی کننده استاندارد و مورد تایید مراکز بهداشت در استانها از تمهیدات اتخاذ شده بوده است .

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری با تاکید بر رعایت رفتارهای بهداشتی و ایمنی از جمله استفاده از ماسک و عندالزوم استقرار مسافران مشکوک به بیماری در محل مناسبی از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی که کمترین مواجهه با سایر مسافران را داشته باشند، تاکید کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم جهت انتقال بیماران به واحدهای درمانی از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده توسط  سازمان راهداری است.

شهرکی ثانوی امکان ایجاد ایستگاه های امنیت و سلامت در درون مجتمع های خدمات رفاهی، ایمنی راه‌های منتهی به مجتمع ها و توجه به وضعیت مناسب نمازخانه ها، بهداشت سالن‌های غذاخوری و سرویس‌های بهداشتی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی صاحبان و کارکنان مجتمع ها و نظارت بر رعایت اصول بهداشتی توسط مسافران را از مواردی دانست که بیش از گذشته مورد توجه مجتمع خدمات رفاهی و دستگاه‌های مختلف نظارتی قرار گرفته است.

انتهای پیام/