شهرخبر

عبادی: با برگزاری اردوها و لیگ رکورد کمانداران بهبود یافته است


عبادی: با برگزاری اردوها و لیگ رکورد کمانداران بهبود یافته است

سرمربی تیم کامپوند گفت: با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها، بچه‌ها افت رکورد داشتند اما در اردوها تا حدودی جبران شد و رکوردها بهبود یافت.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط کمانداران کامپوند کشورمان در سال گذشته گفت: با توجه به شیوع کرونا تمام مسابقات تا پایان سال 99 لغو و باشگاه‌ها تعطیل شدند. این مسئله آسیب بزرگی به ورزش و در کنار آن به تیراندازی با کمان زد.

وی افزود: از اواسط شهریور ماه اردوها شروع و تا پایان سال اردوها به صورت مرتب برگزار شد. شرایط سخت بود ولی فدراسیون کمک کرد تا شرایط تمرین مهیا شود. با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها بچه‌ها افت رکورد داشتند ولی در اردوها تا حدودی جبران شد و رکوردها بهبود یافت. در کنار آن لیگ برگزار شد و به ارتقای رکورد بچه‌ها کمک کرد.

عبادی تاکید کرد: با توجه به اینکه قبل از سال 99 انتخابی تیم ملی را داشتیم همان نفرات را دعوت کردیم. در این مدت کسانی که در لیگ رکورد خوبی داشتند دعوت کردیم و تست گرفتیم و دو سه نفر جا به جایی داشتیم. سعی کردیم بهترین‌ها را در تیم نگه داریم.

سرمربی تیم کامپوند گفت: امیدوارم در سال 1400 بتوانیم با بهتر شدن شرایط در مسابقاتی که در تقویم فدراسیون جهانی دیده شده، حضور داشته باشیم‌. امسال مسابقات مهمی مانند قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان و استیج‌های آسیایی و جهانی دیده شده است. شاید فدراسیون نتواند برای همه آنها برنامه اعزام داشته باشد ولی امیدواریم در مهمترین آنها  که کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا و جهان است، شرکت کنیم. برای اینکه خودمان را محک بزنیم قبل از  این مسابقات باید در استیج‌ها حاضر شویم. امیدوارم فدراسیون منابع لازم برای اعزام را تامین کند و به رکوردها و مدال‌آوری‌های گذشته برسیم و آن را ارتقا دهیم.

وی عنوان کرد: بدترین اتفاق در سال 99 شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات و بهترین اتفاق هم آغاز اردوها بعد از چند ماه تعطیلی بود. امیدوارم در سال 1400  شاهد ریشه کن شدن کرونا باشیم و مردم و ورزشکاران در شادی و سلامتی باشند.



انتهای پیام/