شهر خبر

پدری:

مقایسه شدن با اینیستا مایه افتخار است؛ مثل دوران کودکی ام فوتبال بازی می کنم

به گزارش منیبان، پدری در مورد اولین روزش در تیم ملی و این که با لوئیز انریکه و سرخیو راموس صحبت کرده یا خیر، گفت: حقیقت این است که اولین روزم خیلی خوب بود. با تمام هم تیمی هایم ملاقات کردم و همه چیز عالی شروع شد. هنوز خیلی نتوانسته ام با انریکه صحبت کنم. او خیلی خوب از من استقبال کرد. سرخیو راموس نیز از من استقبال کرد و به من خوش آمد گفت. راموس به من گفت که از این تجربه که برای یک فوتبالیست تجربه خاصی است، لذت ببرم.

من منتظر بودم که بالاخره چنین اتفاقی بیافتد اما چندان در مورد آن مطمئن نبودم. خوش شانس هستم که اینجا حضور دار و کاری که قرار است بکنم این است که از آن لذت ببرم.

همیشه گفته ام که اولین پیراهن های من برای برادرم است. آن ها را به او می دهم چون برادرم همیشه در کنار من است. من به شدت به خانواده ام مدیون هستم، به خصوص به خاطر ارزش هایی که از بچگی در وجود من پرورش دادند. برادرم همیشه در کنار من بوده و پدر و مادرم همیشه نصیحت های خوبی به من کرده اند. برادرم با من زندگی می کند و سعی می کند به من کمک کند که متواضع بمانم و به خودم مغرور نشوم و کمکم می کند که خونسرد باشم. او به پیشرفت من کمک می کند.

نه، همیشه گفته ام که دوست دارم خودم باشم، که باید همان کاری را کنم که در باشگاهم، بارسلونا نیز انجام می دهم و از چیزی که زندگی به من داده است لذت ببرم. باید این کار را به بهترین شکلی که بلدم انجام دهم و فوتبال که چیزی است که دوست دارم را بازی کنم.

مهم ترین چیز این است که با چنین چیزی مواجه شوی و خیلی عادی با آن رفتار کنی. در زمین بازی خودت باشی چون اگر کاری را انجام دهی که دوست داری و از آن لذت می بری، نتیجه بهتری کسب خواهی کرد. همیشه سعی می کنم از واقعیت جایی که هستم و کسانی که در کنارشان بازی می کنم، فرار کنم. سعی می کنم خودم باشم و لذت ببرم.

امیدوارم که در تمام این بازی ها حضور داشته باشم. قطعاً چنین چیزی را تصور کرده ام اما باید قدم به قدم پیش رفت. من برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده ام و کاری که باید بکنم این است که از آن لذت ببرم و بهترین عملکردم را داشته باشم تا باز هم دعوت شوم.

حقیقت این است که شرایط را بسیار خوب می بینم. ما بازی های فوق العاده ای داشته ایم مثل بازی مقابل رئال سوسیداد. با سیستم جدید، خیلی خیلی خوب بازی می کنیم و مهم تر از همه، نتایج خوبی می گیریم. به خوبی با این سیستم وفق پیدا کرده ایم. اگر خوب بازی کنید اما نتیجه نگیرید، هیچ ارزشی ندارد. امیدوارم مدت زیادی به این روند خود ادامه دهیم و بتوانیم فاتح لیگ شویم.

از آن لذت می برم. در بازی ها و تمرینات او را می بینی و از بودن در کنارش لذت می بری. قادر بودن به سهیم شدن لحظات با او خارق العاده است. در زمین بازی همیشه دنبال او هستم و حواسم به مسی هست چون او همیشه می داند که چه کاری انجام می دهد. امیدوارم در بارسلونا بماند. این تصمیم شخصی مسی است که باید به دقت به آن فکر کند و با آرامش خاطر تصمیم بگیرد. او همیشه سعی می کند مرا پیدا کند و به من می گوید که خودم را در بین خطوط قرار دهم تا مرا پیدا کند. من دنبال او می گردم، به او پاس می دهم چون او کسی است که می تواند خطرساز شود.

اتلتیکو صدرنشین است اما نمی توانیم رئال مادرید را نادیده بگیریم. رئال 2 امتیاز از ما کمتر دارد و به ما خیلی نزدیک است. ما به نتایج و عملکرد خودمان تکیه کرده ایم. باید همه بازی ها را ببریم و منتظر لغزش اتلتیکو باشیم. ال کلاسیکو همیشه خاص است و قطعاً بازی فوق العاده ای خواهد شد.

هوا خیلی سرد و برفی بود. کمتر از آن چه برنامه ریزی شده بود تمرین کردیم. این اتفاقی است که در زندگی من افتاد و من از جایی که هستم خوشحال و راضی ام. من از بارسا هستم و همیشه می خواستم که جایی که الان هستم، باشم.

دوران بسیار سختی برای او است. این شرایط را برای هیچ کسی نمی خواهم چون مدت غیبت او از میادین زیاد بوده است. امیدوارم زود به میادین برگردد چون چیزهای زیادی به ما اضافه خواهد کرد.

در بچگی همیشه توپ همراهم بود و با توپ خوشحال بودم. اگر توپ را از من می گرفتند، لبخند را از من دور می کردند.  هنوز هم از فوتبال مانند بچگی ات لذت می بری؟  حقیقت این است که به لذت بردن از فوتبال مانند یک بچه ادامه می دهم و مانند یک بچه هم بازی می کنم. وقتی وارد زمین می شوم، از کاری که می کنم لذت می برم.

نمی دانم. مقایسه شدن با اینیستا باعث افتخارم است چون او بازیکن فوق العاده ای بود. من باید حرفه ام را دنبال کنم و تبدیل به پدری شوم.