شهر خبر

حرکت معنادار رشید مظاهری پس از دعوت به اردوی تیم ملی ؛ عقاب استقلال در اوج انگیزه

لایک معنادار رشید مظاهری پس از ورود به اردوی تیم ملی و انگیزه فراوان برای قرارگیری در ترکیب برابر سوریه

لایک معنادار رشید مظاهری در اردوی تیم ملی

به تازگی اردوی تیم ملی برای دیدار با سوریه آغاز شده است و رشید مظاهری نیز همچون دیگر بازیکنان به این اردو ملحق شده است. سنگربان استقلال در بدو ورود به اردوی ملی پوشان با یک لایک معنادار نشان از انگیزه فراوان خود داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، رشید مظاهری در بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی اکنون با انگیزه‌تر‌ از سابق به دنبال دستیابی به حضور فیکس در ترکیب است.

رشید مظاهری، پیام نیازمند و امیر عابدزاده سه دروازه بان تیم ملی در دو اردوی قبلی زیر نظر دراگان اسکوچیچ در روزهایی بودند که علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی با مصدومیت و نیمکت نشینی در آنتورپ مواجه شده بود.

در اردوی جدید تیم ملی با پایان مصدومیت بیرانوند و نمایش هایی که این دروازه بان در لیگ اروپا و لیگ بلژیک ارائه کرد، راهی پیش روی سرمربی تیم ملی جز خط زدن یکی از گلرهای دعوت شده به دو اردوی قبلی نداشت.

از میان این سه دروازه بان اما قرعه به نام امیر عابدزاده افتاد که سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران می گوید به دلیل قوانین سفت سخت کشور پرتغال در مورد ویروس کرونا اجازه خروج پیدا نکرده و البته در کنار آن روزهای خوبی را هم در ماریتیمو تجربه نمی کند و این تیم در رتبه هجدهم جدول ۱۸ تیمی مسابقات قرار گرفته و خط سقوط را به شدت احساس می کند؛ تمام این ها دلایلی هستند که سبب شد در اردوی جدید تیم ملی، بیرانوند، مظاهری و نیازمند برای رسیدن به ترکیب اصلی در دیدار تدارکاتی با پرتغال با یکدیگر رقابت داشته باشند.

از سوی دیگر مظاهری پس انتقال پر سر و صدایی که به استقلال داشت، در هفته هایی ابتدایی نتوانست برای تیمش به میدان برود ولی پس از حضور در ترکیب اصلی، نمایش های قابل توجهی داشت و محبوب هواداران تیم آبی پوش پایتخت شد؛ مظاهری اما در روزهایی که نسبت به عملکرد کادر فنی استقلال نیز اعتراض داشت و در مصاحبه هایش نیز ابایی از انتقاد کردن نداشت، مقابل سپاهان در آخرین بازی نیم فصل روز بسیار بدی را تجربه کرد و خودش هم این موضوع را پذیرفت.

پس از دیدار برابر سپاهان بود که دروازه بان ملی پوش استقلال حتی یک روز تمرین استقلال را پس از مطلع شدن از حضور حسین حسینی در ترکیب اصلی ترک کرد و فکری از مظاهری در مقابل مس رفسنجان و در تساوی یک بر یک مقابل این تیم استفاده نکرد.

با این حال وقتی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد، مظاهری بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت و در سه پیروزی اخیر آبی پوشان مقابل فولادخوزستان، ماشین سازی و پیکان در ترکیب اصلی بوده و دو مرتبه موفق به کلین شیت شده و تنها یکبار گل خورده است.

همین عملکرد سبب شده تا اسکوچیچ در مقایسه با عابدزاده و سایر دروازه بان های آماده لیگ برتر نظیر حامد لک که روزهای فوق العاده ای را با پرسپولیس تجربه می کند، ترجیح بدهد نام گلر لژیونر فوتبال ایران و همینطور دروازه بان آماده این روزهای پرسپولیس را از لیست تیم ملی قلم بگیرد و مظاهری نیز وقتی امروز به هتل المپیک رسید اینطور با خنده های خود نشان می داد که چقدر از حضور دوباره در اردوی تیم ملی رضایت دارد.