شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد:

ماموریت اصلی بیمه مرکزی رفع موانع خدمات رسانی است

ماموریت اصلی بیمه مرکزی رفع موانع خدمات رسانی است

رئیس کل بیمه مرکزی ماموریت اصلی بیمه مرکزی را مانع زدایی در ارایه خدمات بیمه ای دانست و گفت: این روند در سال ۱۴۰۰ شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که صبح امروز جایزه ویژه تکمیل زیرساخت های فن آوری را از رئیس جمهور، دریافت کرد؛ گفت: مانع زدایی در ارائه خدمات بیمه ای از مهمترین راهبردهای صنعت بیمه به شمار می رود و با تمهیدات صورت گرفته این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر آمادگی صنعت بیمه برای تحقق شعار امسال، اظهار داشت: پشتیبانی از تولید در دو بخش آرامش بخشی به تولیدگران و سرمایه گذاری در بخش های گوناگون توسعه ای از راهبردهای اساسی و رویکردهای مهم صنعت بیمه در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی از تلاش نهاد ناظر صنعت بیمه برای کاغذزدایی از خدمات بیمه ای خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیل در عملیات بیمه گری از مرحله صدور بیمه نامه تا فرآیند پرداخت خسارت می تواند ضریب نفوذ بیمه در کشور را ارتقا داده و به همگانی سازی محصولات بیمه ای کمک کند.

رئیس شورای عالی بیمه، تبادل اطلاعات و تعامل در ارتباطات را زمینه ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید ارزیابی کرد و افزود: بخشی نگری در دولت الکترونیک هیچ معنا و مفهومی ندارد و تنها با تجمیع اطلاعات و تحلیل نقطه به نقطه داده هاست که می توان کار خدمات رسانی را به سامان رساند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود از سال ۱۴۰۰ به عنوان سال سرنوشت ساز صنعت بیمه یاد کرد و افزود: ماموریت های حساسی پیش روی این صنعت قرار دارد که اجرای دقیق مقررات بیمه ای و راه اندازی صندوق حوادث طبیعی از مهمترین آنها به شمار می آید.

وی در همین راستا اظهار داشت: با فعال سازی قابلیت های بیمه ای در کشور، هم آرامش و امنیت به بخش های تولیدی و خدماتی باز می گردد و هم دغدغه دولت برای رفع موانع به حداقل خواهد رسید.

شایان ذکر است صبح امروز رئیس جمهور با قدردانی از تلاش بیمه مرکزی در تقویت و استقرار دولت الکترونیک، لوح سپاس را به رئیس کل بیمه مرکزی و تنی چند از وزرا و مسئولان ارشد کشور اعطا کرد.

در متن این لوح سپاس رئیس جمهور از دولت الکترونیک و هوشمند به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید یاد کرد.

رئیس جمهور در این سپاس نامه به دلیل تلاش برای ایجاد زیرساخت و سکوهای خدماتی و همچنین تسریع در خدمت رسانی به مردم، کسب رتبه نخست را در بین تمامی دستگاه های اجرایی به رئیس کل بیمه مرکزی تبریک گفت و برای ایشان موفقیت های بیشتری آرزو کرد.