به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نماینده دموکرات تگزاس تصاویری از داخل بازداشتگاه‌های مهاجران در مرز جنوبی آمریکا منتشر کرد که از وضعیت اسفبار آن‌ها حکایت دارد.

هنری کوئلار به تازگی تصاویری را از مرکز بازداشت مهاجران مرکز گمرک و حفاظت مرزی منتشر کرد که بر گزارش‌های مربوط به شرایط ناگوار مهاجران در مرز‌های آمریکا صحه می‌گذارد.

به نوشته نشریه آکسیوس، این نماینده دموکرات برای افشای وضعیت فعلی در مراکز نگهداری مهاجران این تصاویر را به اشتراک گذاشت. بر اساس گفته این قانونگذار آمریکایی، هریک از بخش‌های این بازداشتگاه برای ۲۶۰ نفر تعبیه شده که از روز یکشنبه بیش از ۴۰۰ کودک بدون همراه در آن نگهداری می‌شوند.

این نماینده آمریکایی وضعیت امکانات برای کودکان مهاجر را در این مراکز وحشتناک توصیف کرده است. اخیرا شبکه آمریکایی سی ان ان با پخش گزارشی اعلام کرد حدود ۵ هزار کودک در مراکز نگهداری از مهاجران غیرقانونی در این کشور حضور دارند؛ به طوری که مراکز نگهداری از مهاجران غیر قانونی در مرز‌های جنوبی آمریکا با افزایش شمار بازداشت شدگان، با کمبود فضای لازم و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز روبروست.

دولت بایدن برغم ادعا‌های خود برای حل بحران مهاجران در آمریکا، با گذشت چند ماه از آغاز به کار خود موفق به اقدامی مثمر ثمر نشده است.