شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بی ام و

تصاویری جذاب از بی ام و آی4 ؛ سدان قدرتمند 2022

کدخبر: 401181
اقتصاد نیوز : عناصر آبی رنگ که به نوعی نماد خودروهای الکتریکی هستند در سراسر بدنه مشاهده می شوند. شیب سقف بویژه در ستون آخر طراحی فست بک را تداعی می کند که بر زیبایی این خودرو افزوده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل  از عصر ایران-    ب ام و  با معرفی  آی4  یک  سدان جدید  را وارد خانواده محصولات الکتریکی  i  خود کرده که ابتدا از سال 2013 با  آی3  در بازار جهانی مطرح شد. پس از معرفی  مدل مفهومی آی4  هم اکنون نمونه  تولید انبوه  این خودرو با مدل  2022  چشم انداز باواریایی ها برای حضور یک سدان الکتریکی کامل در خانواده محصولات آی را محقق کرده است.

 
آی3 مدل 2014
آی3 مدل 2014
 
 
مدل مفهومی آی4
مدل مفهومی آی4
 

گریل(جلوپنجره) جدید ب ام و که در نسخه های بنزینی  ام4  و  ام3  جدید حضور دارد اینجا هم تکرار شده فقط با این تفاوت که بافت گریل در نسخه الکتریکی بسته است. عناصر آبی رنگ که به نوعی نماد خودروهای الکتریکی هستند در سراسر بدنه مشاهده می شوند. شیب سقف بویژه در ستون آخر طراحی فست بک را تداعی می کند که بر زیبایی این خودرو افزوده است.

اطلاعات در رابطه با قابلیت های فنی، تصاویر کابین و بخش ایمنی هنوز از جانب ب ام و ارائه نشده و انتظار می رود در هفته های آینده در اختیار رسانه ها قرار بگیرد اما ب ام و در بخشی از خبرهای مرتبط به 523 اسب بخار خروجی پیشرانه الکتریکی اشاره کرده است. بدین ترتیب خودرو احتمالا حدود 4 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت خواهد رسید.

پیش بینی می شود برد حرکتی این محصول بیش از 500 کیلومتر باشد.

تصاویر رسمی آی4:

 
 

نکته جالب آنکه تصویر مربوط به کابین مدل مفهومی آی4 شباهت کاملی با نسل جدید کابین محصولات آینده ب ام و دارد.

کابین مدل مفهومی آی4
کابین مدل مفهومی آی4