شهر خبر
سال 99 برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود/ هر کدام از سختی ها و چالش ها می توانست، یک مشکل جدی برای یک دولت و ملت باشد
وزیر علوم:

سال 99 برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود/ هر کدام از سختی ها و چالش ها می توانست، یک مشکل جدی برای یک دولت و ملت باشد

وزیر علوم تاکید کرد که سال 99 برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود.

اعتمادآنلاین| «منصور غلامی»، وزیر علوم، در رابطه با تلاش های دولت و وزارت علوم در سال   1399گفت: در ابتدا سال جدید را خدمت خبرنگاران برنا و اصحاب رسانه که در سال 99 بسیار برای اطلاع رسانی به موقع، دقیق و درست به مردم زحمت کشیدند تبریک می گویم. همچنین نوروز و اعیاد شعبان را به مردم عزیز تبریک می گویم که باعث شادی و سرور در دل مومنین است. سال 1400 را سال موفقیت مردم و شادی و سلامتی و توفیقات بیشتر و موفقیت نظام اسلامی در عرصه های مختلف می دانم.

 

به گزارش برنا، او ادامه داد: سال 99 برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود به دلایل مختلف از جمله تنگناها‌ و مشقت ها در اثر تحریم های همه جانبه، اما آنچه که عرض می کنم این است که با تلاش تک تک خانواده دولت و افراد جامعه این گرفتاری به خوبی مدیریت شده است. 

 

غلامی گفت: هر کدام از این سختی ها و چالش ها می توانست یک مشکل جدی برای یک دولت و ملت باشد، مردم ما تحمل بسیاری کردند و طبق فرموده، بعد هر سختی آسایش و آسانی است، امیدوارم در سال جدید سختی ها نتیجه آسایش را به دنبال داشته باشد.