شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##تاکید#باره#امام#خامنه‌ای#درباره#مسئله#جمعیت+#فیلم

تاکید ۵۰ باره امام خامنه‌ای درباره مسئله جمعیت+ فیلم


تاکید 50 باره امام خامنه‌ای درباره مسئله جمعیت+ فیلم

رهبر معظم انقلاب بارها از جمعیت به عنوان یک مقوله مهم یاد کرده و بر مسئله "افزایش جمعیت" تأکید کرده‌اند؛ به علاوه بیانات نوروزی اخیر ایشان، از سال ۱۳۹۰ تاکنون ۵۰ بار نسبت به "مسئله جمعیت و فرزندآوری" تذکر داده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود به مناسبت آغاز سال 1400، مجدداً بر مسئله‌ مغفول مانده "جمعیت و فرزندآوری" تاکید کردند.

 رهبر معظم انقلاب بارها از جمعیت به عنوان یک مقوله مهم یاد کرده و بر مسئله "افزایش جمعیت" تأکید کرده‌اند؛ به علاوه بیانات نوروزی اخیر ایشان، از سال 1390 تاکنون 50 بار نسبت به "مسئله جمعیت و فرزندآوری" تذکر داده اند.

ایشان در بخشی از بیانات خود فرمودند:

"ظرفیت‌های نیروی انسانی عبارت است از جمعیت در سنِ کار؛ به برکت ازدیاد نسلی که در دهه 60 اتفاق افتاد که عده‌­ای داد و فریادشان بلند شد که چرا بی­‌رویه نسل را زیاد می‌ کنیم! امروز آنها جوان‌ هایی هستند که وارد بازار کار شده‌­اند؛ یعنی کشور، کشوری جوان است و نیروی کار فراوانی وجود دارد که می ­توانند وارد بازار کار بشوند "    

 

کاهش جمعیت , فرزندآوری , کلیدواژه‌های بیانات مقام معظم رهبری ,

 

گفتنی است که ایشان در اردیبهشت سال 93 با توجه به اهمیت مقوله جمعیت در اقتدار ملی و با توجه به جوانی جمعیت کنونی، سیاست‌های کلی جمعیت را ابلاغ فرمودند که تا کنون از سوی دولت و مجلس در سطح جامعه نمودی عملی نداشته است.

انتهای پیام/